Gyakorlatilag nincs olyan ágazat az országban, ahol ne lennének folyamatban az egyeztetések a fizetések emeléséről. Ezeknek a tárgyalásoknak a sikere ugyanakkor még kérdéses: az állami cégeknél a kezdeti lendület után holtpontra jutottak az egyeztetések, míg a fővárosi cégek többségénél már megvan az alku. A versenyszférában a társaságok nagy része tavasszal változtat a béreken, ám a meghatározó munkáltatóknál már folynak az egyeztetések, a tapasztalatok jobbak, mint korábban.
Szerző(k): Nagy KristófJelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.
Szerző(k): Nagy KristófDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy KristófAhogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.
Szerző(k): EconomxNagy volt a felzúdulás, amikor az egyik belvárosi Lidl-ben szinte csak automata kasszák kezdtek el működni. Az ügy hullámai a VI. kerületi önkormányzatig is eljutottak, végül a kiskerlánc részben meghátrált - írja az rtl.hu.
Szerző(k): EconomxA Lidl 2022-es gazdasági év során több mint 54 milliárd forintot fordít bérköltségre, és minden munkavállalójának valóban versenyképes béreket biztosít - írta a cég a Potrfolio.hu megkeresésére.
Szerző(k): EconomxSzokatlan termékekkel jön az Aldi: a boltlánc tovább bővíti a saját logójával ellátott ruhakollekcióját. Az Aldi Originals névre hallgató termékek között van zokni és sportpulóver is. A boltlánc azután lépett, hogy a konkurens Lidl kék-sárga színekben pompázó, eredetileg viccnek induló tornacipője kultikus darab lett.
Szerző(k): Csernátony CsabaA gyártó visszahívta a Lidl-üzletekben október közepétől kapható lombfúvót. A készüléket a boltlánc blokk nélkül is visszaveszi.
Szerző(k): Csernátony CsabaNégyszeresére nőtt a Lidl nyeresége a legutóbbi üzleti évben az Egyesült Királyságban, mialatt árbevétele 1,5 százalékkal bővült. A legutóbbi hónapban a lánc 58 millió font értékű vásárlást „nyert el” a nagy élelmiszerboltoktól az elmúlt hónapban.
Szerző(k): Molnár Csaba