Minden Magyarországon tevékenykedő áruházláncnál azt tapasztalják, hogy elindult a kiskereskedelmi szaknyelvben lefelé vásárlásnak nevezett folyamat, azaz a vevők egyre inkább azt veszik, amit megengedhetnek maguknak.
Szerző(k): Komócsin SándorÁruházakat vontak blokád alá a holland kormány légszennyezés visszaszorítását célzó tervei ellen tiltakozó gazdák. És nem is a logiszikai központok szén-dioxid-kibocsátása került célkeresztbe - írta meg az MTI helyi tudósítója.
Szerző(k): Szabó M. IstvánTöretlen a magyar piacon listavezető Lidl népszerűsége Franciaországban: amellett, hogy egyre több vásárló tér be üzleteikbe, még a médiában is sikeresen erősítették jelenlétüket.
Szerző(k): Tér DiánaMegkezdődik a magyar dinnyék árusítása a Lidl és az Aldi üzleteiben - tájékoztatták a diszkontláncok szerdán az MTI-t.
Szerző(k): Szabó DánielKorlátozott mennyiséget lehet csak venni a Lidl-boltokban az árstopos cikkeken kívül egyes papírtermékekből és konzervekből is.
Szerző(k): Csernátony CsabaDinnyecunamival készül a boltlánc. A a magvas, magszegény és sárgabélű dinnyéket kizárólag magyar termelőktől származnak.
Szerző(k): Csernátony CsabaTíz éven át ciki volt az Egyesült Királyságban, ha valakinek az autóját az Aldi vagy Lidl áruházainak parkolójában látták, aztán jött a pénzügyi válság, kevesebb lett az emberek pénze, és lejjebb adtak a nemzeti büszkeségükből a britek. Az elmúlt évtized közepétől aztán már nem csupán az alacsonyabb árak miatt járnak a német diszkontokba, amelyek nagy piaci részesedést haraptak ki a szigetország neves hazai áruházláncainak piacából. Az utóbbi tíz évben a magyar piacon is nagyot mentek a diszkontok.
Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony CsabaEgyüttműködési megállapodást kötött a Lidl Magyarország és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség a hazai mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának fellendítése érdekében az EU egységes piacán, valamint a harmadik országokkal folytatott külkereskedelemben - közölték a felek.
Szerző(k): Szász PéterMa borozni fogunk, de kezdjük annak a sok valóságtartalommal is bíró közhelynek a kibontásával, hogy “a magyar bor leginkább idehaza világhírű”. Az utóbbi másfél-két évben a magyar borpiacon olyan sok minden történt, hogy muszáj erről különböző perspektívákból beszélni, a helyzetet megpróbálni jól értelmezni. Azt nem ígérhetem, hogy ma, itt az asztalnál megoldjuk a magyar bor problémáit, de egy kis betekintést reményeim szerint adhatunk arról, hogy miként néz nézett ki az elmúlt időszak egy borászat szemszögéből. A mai vendégem szekszárdi, mondhatni: családilag beleszületett ebbe a szakmába, de azért azt is egyre többen meglátják, hogy az utóbbi időszakban a bormarketinges és borkereskedői vénáját is alaposan kitágította. Ő Heimann Zoltán.
Szerző(k): Szabó M. István