Sorozatban harmadik éve a Lidl Magyarországot választották meg az Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének. A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával - olvasható az áruházlánc közleményében.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Lidl bepereli a Tescót, mert szerinte az ellopta a logójának alapvető elemeit vásárlói hűségprogramjának reklámozására, ami szokásos dolog a nagy cégek között. Ugyanakkor a jogi procedúra olyan sokbe kerülhet, ami felveti a kérdést, nem jótékonykodásra kellene fordítaniuk ezt az összeget.
Szerző(k): Komócsin SándorKélt hete szigorodtak az akciós szabályok és az extraadók is leszívják a boltosok pénzét, így az akcióra szánt keret is vékonyabb lesz. A boltosok azonban kitaláltak egy új akciós módit, és hódítani kezdett az ajándékozás is - hívja fel a figyelmet a Blokkk.com kereskedelmi portál.
Szerző(k): Domokos ErikaA kávé és a trapista sajt brutálisan megdrágult, a vásárlói kosárba kerülő alapélelmiszerek közül csak a fehérrépa lett lénylegesen olcsóbb - ez derült ki a G7.hu bevásárlókosarának elemzéséből.
Szerző(k): Szabó M. IstvánTovább bővíti karbonsemleges kínálatát a Lidl. A vállalat időszakos textilpalettájában olyan női- és gyermekruhákat kínál, melyek nemcsak karbonsemlegesek, hanem tanúsítottan fenntarthatóak is - adta hírül a diszkontlánc.
Szerző(k): Domokos LászlóA háromnapos hétvégén vasárnap és hétfőn a legtöbb üzlet zárva lesz, de azért lesznek kivételek. A Buksza összegyűjtötte hol lehet jó eséllyel élelmiszert venni az szóban forgó napokon. Mi tehet az, akinek gyógyszerre lesz szüksége.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában a Lidl, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét. Továbbra is a második a Spar, a harmadik pedig a Tesco. Az egy boltra jutó bevételt nézve az Auchan szerepelt a legjobban, 10 százalékos növekedést ért el, a Lidl pedig 9 százalékos emelkedéssel zárta a 2021-es évet, a harmadik helyen holtversenyben a CBA és a Coop áll. A három diszkont összforgalma 9 százalékkal nőtt, a hipermarketláncoké viszont csak 6 százalékkal, a magyar láncoké pedig 3 százalékkal emelkedett.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Lidl Magyarország szerdától a törvényi szabályozással összhangban, de annál szélesebb körben folytatja élelmiszermentő tevékenységét. Az esetlegesen megmaradó, emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszereket önkéntes felajánlás keretében adja át meglévő karitatív partnerei számára. Az áruházlánc komplex adományozási programján keresztül a 2021-es gazdasági év során több mint 360 millió forintnyi adománnyal segítette a rászoruló magyar családokat, valamint járult hozzá a hazai egészségügy fejlesztéséhez.
Szerző(k): K. Kiss Gergely2021-ben még nem is volt extraprofitadó és már úgy is lefelé vette az irányt az adózás utáni eredmény. Az élelmiszeres áruházakban bár nőtt a forgalom, de a költségek is, így nem is dobtak mindent rá a vásárlóra.
Szerző(k): Molnár Csaba