lidl

03.
31.
08:00
Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
28.
12:35
Hosszú sorokra és elszállt árakra is számíthat a boltokban a húsvéti bevásárláskor

Hosszú sorokra és elszállt árakra is számíthat a boltokban a húsvéti bevásárláskor

Nem elég a bajból a drágulás, a munkaerőhiány sem enged a szorításból. A boltokban több dolgozót keresnek most, az ünnep előtt, mint év elején. Eddig csak csökkent a létszám a boltos világban.

Szerző(k): Molnár Csaba
03.
23.
16:34
Újabb rekord született a Lidl-boltok polcainál

Újabb rekord született a Lidl-boltok polcainál

A Lidl Magyarország 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a kül- és belpiacokon tavaly, 1,6 millió palackkal többet, mint egy évvel korábban - tájékoztatta a diszkont áruházlánc szerdán az MTI-t.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
22.
15:24
Új stratégia mentén működik a Lidl

Új stratégia mentén működik a Lidl

A Lidl célja, hogy minden országot figyelembe véve, a működéséből származó kibocsátásokat 2030-ig 80 százalékkaé csökkentse a 2019-es szinthez képest. A vállalat klímastratégiájának megalkotása és konkrét, a Science Based Targets módszertana szerint kitűzött klímacéljai révén most egy újabb lépést tett a klímavédelemért.

Szerző(k): Szász Péter
03.
18.
19:59
A magyar kiskereskedelmi cégek is vizsgálják az ukrán menekültek felvételét

A magyar kiskereskedelmi cégek is vizsgálják az ukrán menekültek felvételét

A műszaki és az élelmiszer-kiskereskedelemben működő cégek is foglalkoztatnának ukrajnai menekülteket - közölték a területen működő cégek az MTI érdeklődésére.

Szerző(k): Szász Péter
03.
18.
14:42
A csúnya zöldségeket és gyümölcsöket is megpróbálja eladni a Lidl, hogy csökkentse a pazarlást

A csúnya zöldségeket és gyümölcsöket is megpróbálja eladni a Lidl, hogy csökkentse a pazarlást

A német Lidl egy olyan, az élelmiszerpazarlás visszaszorítását célzó megoldással próbálkozik, amit egy magyar startup vállalkozás nálunk már jó ideje elindított - írja a G7.

Szerző(k): Szász Péter
03.
17.
09:35
Mikor indulhat az új rendszer a boltláncokban?

Mikor indulhat az új rendszer a boltláncokban?

Az átlátható élelmiszermentő rendszer és a visszaélések megakadályozása a fő célja az idén induló pazarlásellenes állami rendszernek, amely a legnagyobb boltláncokra, így az Aldira, az Auchanra, a Lidlre, a Pennyre, a Sparra és a Tescóra vonatkozik.

Szerző(k): Csernátony Csaba
02.
23.
11:23
Hány új embert vett fel a Lidl? Mennyit költöttek béremelésre? Most kiderült

Hány új embert vett fel a Lidl? Mennyit költöttek béremelésre? Most kiderült

Az elmúlt egy év során országszerte több mint 1200 új munkahelyet teremtett a Lidl Magyarország. A vállalat emellett nagy hangsúlyt fektet a munkáltatói márkaépítésre, melynek részeként évről-évre jelentős ütemben és mértékben emeli munkavállalói bérét - olvasható az üzletlánc közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
22.
13:37
Újabb lépés a magyar Lidltől, már 190 felett jár a boltlánc

Újabb lépés a magyar Lidltől, már 190 felett jár a boltlánc

Sikerült Budakeszin is bevennie a Lidlnek, a boltlánc csütörtökön nyitja új üzletét. Pár percre a riválisoktól.

Szerző(k): Csernátony Csaba
02.
22.
08:00
Erősítést kap a Lidl-boltok zöldség-gyümölcs részlege

Erősítést kap a Lidl-boltok zöldség-gyümölcs részlege

Szigorú vállalati rendszerek szavatolják a Lidl Magyarországnál, hogy a vásárlók csak minőségi és friss termékekhez jussanak hozzá. Ám az üzletlánc még egy szintet lép, hogy felhívja a figyelmet a friss és minőségi termékek fogyasztásra. A „Fantasztikusan Friss Február” hetei során a frissességfelelősök kerülnek középpontba: olyan munkatársak, akik minden nap gondosan átválogatják, aprólékosan ellenőrzik a zöldség- és gyümölcskínálatot a boltokban.

Szerző(k): K. Kiss Gergely