Nem elég a bajból a drágulás, a munkaerőhiány sem enged a szorításból. A boltokban több dolgozót keresnek most, az ünnep előtt, mint év elején. Eddig csak csökkent a létszám a boltos világban.
Szerző(k): Molnár CsabaA Lidl Magyarország 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a kül- és belpiacokon tavaly, 1,6 millió palackkal többet, mint egy évvel korábban - tájékoztatta a diszkont áruházlánc szerdán az MTI-t.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Lidl célja, hogy minden országot figyelembe véve, a működéséből származó kibocsátásokat 2030-ig 80 százalékkaé csökkentse a 2019-es szinthez képest. A vállalat klímastratégiájának megalkotása és konkrét, a Science Based Targets módszertana szerint kitűzött klímacéljai révén most egy újabb lépést tett a klímavédelemért.
Szerző(k): Szász PéterA műszaki és az élelmiszer-kiskereskedelemben működő cégek is foglalkoztatnának ukrajnai menekülteket - közölték a területen működő cégek az MTI érdeklődésére.
Szerző(k): Szász PéterA német Lidl egy olyan, az élelmiszerpazarlás visszaszorítását célzó megoldással próbálkozik, amit egy magyar startup vállalkozás nálunk már jó ideje elindított - írja a G7.
Szerző(k): Szász PéterAz átlátható élelmiszermentő rendszer és a visszaélések megakadályozása a fő célja az idén induló pazarlásellenes állami rendszernek, amely a legnagyobb boltláncokra, így az Aldira, az Auchanra, a Lidlre, a Pennyre, a Sparra és a Tescóra vonatkozik.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz elmúlt egy év során országszerte több mint 1200 új munkahelyet teremtett a Lidl Magyarország. A vállalat emellett nagy hangsúlyt fektet a munkáltatói márkaépítésre, melynek részeként évről-évre jelentős ütemben és mértékben emeli munkavállalói bérét - olvasható az üzletlánc közleményében.
Szerző(k): K. Kiss GergelySikerült Budakeszin is bevennie a Lidlnek, a boltlánc csütörtökön nyitja új üzletét. Pár percre a riválisoktól.
Szerző(k): Csernátony CsabaSzigorú vállalati rendszerek szavatolják a Lidl Magyarországnál, hogy a vásárlók csak minőségi és friss termékekhez jussanak hozzá. Ám az üzletlánc még egy szintet lép, hogy felhívja a figyelmet a friss és minőségi termékek fogyasztásra. A „Fantasztikusan Friss Február” hetei során a frissességfelelősök kerülnek középpontba: olyan munkatársak, akik minden nap gondosan átválogatják, aprólékosan ellenőrzik a zöldség- és gyümölcskínálatot a boltokban.
Szerző(k): K. Kiss Gergely