Júl ment az áruházláncoknak a járvány első évében: a Tesco kivételével tovább nőtt a forgalmuk, a nyereség után pedig több cég tízmilliárd forintos osztalékokat utalt át a külföldi részvényeseknek. Az üzleti beszámolók alapján a kereskedelmi különadó nem befolyásolta érdemben a jövedelmezőségüket.
Szerző(k): Szabó DánielA magyar boltláncok listavezető helyét hivatalosan is átvette a Lidl, amely 21 százalékkal növelte belföldi forgalmát tavaly. A rangsor korábbi első helyezettje, a Tesco bevétele csökkent, így visszacsúszott a harmadik helyre. A Spar pedig a második.
Szerző(k): Csernátony CsabaA világ legnagyobb cégei közül meglepően sok családi tulajdonban van. Vajon csak a véletlen műve, hogy ezek a vállalatok rendre jobban teljesítenek a többieknél? Nagyon úgy fest, hogy nem.
Szerző(k): Molnár CsabaNapelemekkel, elektromos autóknak szánt töltőállomásokkal és karbonsemleges sajttal szeretné többek között csökkenteni a kibocsátását a Lidl: a botlánc jelentősen csökkentené a saját tevékenységeiből származó szén-dioxid-kibocsátását az összes olyan országban, ahol működnek.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Lidl anyavállalata több milliárd eurós tranzakcióban megvette az egyik jelentős spanyol és portugál piacon jelenlévő hulladékcéget, s ezzel tovább növelte a konszern részesdését az európai hulladékpiacon. A gyorsan épülő hulladékbiznisszel a kereskedelmi lánc behozhatatlan előnyre kezd szert tenni a versenytársakkal szemben.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásHétfő reggel 18 kilogramm kokaint találtak a banánok között egy ploče-i szupermarketben - írja a Ploče online.
Szerző(k): Szabó DánielSzámos élelmiszer alakul át a Lidlnél: a brit boltokban közlekedési lámpákkal jelzik majd, hogy mennyire egészségesek bizonyos élelmiszerek. A cég dietetikusok segítségével állította össze az új rendszert, a szakemberek pedig évente több termékcsaládot értékelnek majd.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre nagyobb a nyomás Boris Johnson miniszterelnökön, hogy extra munkaszüneti napot rendeljen el, ha Anglia megnyeri a futball Eb vasárnapi döntőjét az olaszok ellen.
Szerző(k): Domokos LászlóImmáron ötödik alkalommal, 2021-ben is keresi a Lidl Magyarország és a Dívány online magazin Az év Szupertanárát, azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja diákjait, akinek óráiért rajonganak a gyermekek. A kampány célja, hogy évről évre ráirányítsa a figyelmet a formabontó, mégis hatékony oktatási módszerekre, s díjazza a példaértékű tanári teljesítményeket.
Szerző(k): Economx