Az elmúlt években a magyarországi kiskereskedelmet teljesen felforgatta két német diszkontlánc, az Aldi és a Lidl. A diszkontmodell hatékonyságával már az első vásárláskor szembesülhetünk. A siker mögött egy fontos innováció áll: talán legmeghatározóbb újításuk a hatékony munkamegosztás - olvasható a G7.hu riportjában.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgy férfi meghalt a romániai Temesváron lévő Lidl-üzletben, de a bolt nem zárt be, a vásárlók a holttestet kerülgették.
Szerző(k): Csernátony CsabaGondolt egy merészet a német élelmiszer kiskereskedelmi lánc, és Svájcban egy év alatt eljutnak odáig, hogy a saját fotovoltaikus berendezéseik termeljék meg az áramfogyasztásuk jelentős részét.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA Lidl 7,3 milliárd forintot fordít az idén béremelésre, így egy bolti eladó bruttó fizetése pótlékokkal együtt elérheti a havi 380 ezer forintot - mondta a Napi.hu-nak Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője. Az is kiderül, mennyit kap egy targoncavezető, valamint az, hogy mi a béremelés célja.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Lidl a svéd húsgolyóit reklámozta a Facebookon, erre a jött az Ikea kommentje, utána sorban a többiek.
Szerző(k): Csernátony CsabaMi történik a boltok pultjaiban megmaradt pékárukkal? Adomány lesz belőlük vagy mennek a kukába? A nosalty.hu ezekről kérdezte a nagyobb multinacionális láncokat, valamint arról, milyen lépéseket tesznek az élelmiszer-pazarlás visszaszorításának érdekében.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA fogyasztók egészségének védelme érdekében a Hódkertész Kft. elővigyázatosságból visszahívja azon lédig fürtösparadicsom termékét, amely a Lidl üzleteiben 2020.01.08. és 2020.01.10. közötti időszakban volt kapható.
Szerző(k): K. Kiss GergelyHiába kínálnak a kiskereskedelmi átlagnál jóval magasabb bért a német diszkontláncok hazai leányvállalatai, mivel a plázastop korlátozza őket a terjeszkedésben, így nem gyakorolhatnak közvetlen nyomást a rivális áruházláncok bérpolitikájára - értékelnek a Világgazdaságban.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA karácsonyi szezon szokás szerint a Lidlnek és az Aldinak sikerült jól Nagy-Britanniában, a Tesco nem tudott élni a hazai pálya előnyével, bár régi versenytársait azért sikerült legyőznie.
Szerző(k): Komócsin Sándor