lidl

02.
17.
16:45
Rohamtempóban halad a fenntarthatóság útján a Lidl

Rohamtempóban halad a fenntarthatóság útján a Lidl

A fenntartható és a környezetbarát működés, valamint az aktív szerepvállalás a klímaváltozás elleni küzdelemben mára alapvető elvárássá vált a versenyszférában is, amely egyre inkább tettekre sarkallja a vállalatokat. Egy vállalkozás ma már csak aktív és tevőleges környezeti és a társadalmi szerepvállalás mellett lehet sikeres.

Szerző(k): Economx
02.
14.
04:31
Beintenek az inflációnak a diszkontok

Beintenek az inflációnak a diszkontok

A Lidl is tartós árcsökkentésbe kezdett, elsősorban az dermesztő szintre emelkedett árú termékeknél. Folytatást is ígérnek.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
13.
17:57
Íme a diszkontháború győztese: itt a legolcsóbbak az élelmiszerek

Íme a diszkontháború győztese: itt a legolcsóbbak az élelmiszerek

A magyar lakosságból 17075 fő válaszolt egy online kérdőívre, amiben felmérték, melyik élelmiszerláncot tartják a legdrágábbnak és melyiket a legolcsóbbnak ma Magyarországon.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
08.
14:14
A Lidl beszáll a vajháborúba, más termékek is olcsóbbak lehetnek

A Lidl beszáll a vajháborúba, más termékek is olcsóbbak lehetnek

Az Aldi után a másik német diszkontlánc is csökkenti a vajak árát. A Lidl további árcsökkentést is belengetett.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
02.
08.
10:07
Egymásnak feszült két nagy áruházlánc: a Lidl beperelte a Tescót

Egymásnak feszült két nagy áruházlánc: a Lidl beperelte a Tescót

A Lidl szerint a Tesco ellopta híres logóját, a sárga kört, ezért védjegy- és szerzői jogsértés vádjával fordult bírósághoz.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
06.
07:03
A fizetések emelése most a tét, mutatjuk, hol nagy a gond

A fizetések emelése most a tét, mutatjuk, hol nagy a gond

Gyakorlatilag nincs olyan ágazat az országban, ahol ne lennének folyamatban az egyeztetések a fizetések emeléséről. Ezeknek a tárgyalásoknak a sikere ugyanakkor még kérdéses: az állami cégeknél a kezdeti lendület után holtpontra jutottak az egyeztetések, míg a fővárosi cégek többségénél már megvan az alku. A versenyszférában a társaságok nagy része tavasszal változtat a béreken, ám a meghatározó munkáltatóknál már folynak az egyeztetések, a tapasztalatok jobbak, mint korábban.

Szerző(k): Nagy Kristóf
01.
25.
08:01
A tudatos vásárlás már a mobilapplikációval kezdődik

A tudatos vásárlás már a mobilapplikációval kezdődik

Jelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.

Szerző(k): Nagy Kristóf
01.
12.
09:57
A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.

Szerző(k): Nagy Kristóf
12.
22.
15:15
Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Ahogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.

Szerző(k): Economx
12.
17.
08:32
Budapesti nyugdíjasok miatt hátrált meg a Lidl

Budapesti nyugdíjasok miatt hátrált meg a Lidl

Nagy volt a felzúdulás, amikor az egyik belvárosi Lidl-ben szinte csak automata kasszák kezdtek el működni. Az ügy hullámai a VI. kerületi önkormányzatig is eljutottak, végül a kiskerlánc részben meghátrált - írja az rtl.hu.

Szerző(k): Economx