Ismét áll a bál, miután ismét olcsó német, előre csomagolt darált hús termékek lepték el a hazai Lidl üzletek hűtőpultjait. Valóban van okunk tartani a jelenségtől? A Lidl most tiszta vizet öntött a pohárba.
Szerző(k): EconomxMár csak néhány napig maradnak ingyenesek az áruházlánc töltőállomásai.
Szerző(k): Sánta AndrásAz ártstop kivezetését követően is folytatja az árak mérséklését célzó programját a Lidl. Magyarország legnagyobb diszkontláncánál már több mint félezer termék ára csökkent tartósan január óta, a kötelező akciók keretében pedig az előírtnál nagyobb, egyes esetekben akár 50 százalékos árcsökkentést tapasztalhatnak a vásárlók.
Szerző(k): EconomxÓriási piacra lépett be az Aldi, mégpedig a korlátlan lehetőségek hazájában, Amerikában. Az ottani infláció kifejezetten jó jött neki, mivel átmenetileg erősen árérzékenyek lettek a gazdag ország fogyasztói.
Szerző(k): Fellegi TamásÚjabb termékkel bővíti a Lidl az élelmiszer-hulladék minimalizálására indított programját.
Szerző(k): Fogarasi KittiBár még javában tart a vakáció, sokan most élvezik a nyaralást, a diákok többsége pedig nem szívesen gondol a szeptemberi iskolakezdésre, az áruházláncok kínálatában sorra jelennek meg a legújabb tanszerek, füzetek, táskák, iskolai eszközök. A rutinosabb szülők a jövő héttől már megkezdik a beszerzéseket a következő tanévre.
Szerző(k): EconomxTöretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók gyorsan változó igényeihez.
Szerző(k): EconomxA GVH vizsgálatot indított a Lidl-lel szemben annak megtévesztő reklámkampánya miatt, egyelőre bizonyítékokat gyűjt a vád alátámasztására. A GVH szerint a Lidl nem lehet a „legolcsóbb élelmiszerlánc”. Ezek után a Lidl azt állítja, hogy a fogyasztókat a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatta.
Szerző(k): Varga CsengeA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-vel szemben, mert a cég a reklámkampányaiban vélhetően megtévesztő módon állította, hogy a „Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc”.
Szerző(k): Varga Csenge