Az egyre erősödő kínai középosztály szívesen vesz 400 dollárért egy táskát, a Guccit és a Louis Vuittont viszont nem tudja megfizetni.
Szerző(k): Vida FerencBécs mindig a tradíció, az elegancia és a kultúra egyik szimbóluma volt, az elmúlt években pedig nagy ráncfelvarráson is átesett.
Szerző(k): Komócsin SándorÖtcsillagos üdülőhelyen folytatta a terjeszkedést a világ legnagyobb luxusipari csoportja, amely egyre szélesebb körű kínálattal köti magához a gazdagokat. Az igazi nagy falatot azonban még nem tudta megszerezni az LVMH.
Szerző(k): Szabó MártaNyolcmillió eurós büntetést szabott ki a francia pénzügyi felügyelet (AMF) az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA-ra abban az eljárásban, amelyet az Hermes International SCA kezdeményezett tavaly a világ legnagyobb luxusipari csoportja ellen
Szerző(k): NAPIÚjabb történelmi olasz brandet kaparintott meg a világ legnagyobb luxusipari csoportja, a Louis Vuitton Moët Hennessy SA (LVMH): az ékszerész Bulgari, a Fendi vagy az Emilio Pucci divatházak után ezúttal egy milánói cukrászdában szerzett többségi részesedést (nem tudni, mennyiért).
Szerző(k): Szabó MártaAz elmúlt évek nagy nyertesei egyértelműen a luxusipari cégek voltak. Magas árréssel dolgoznak, termékeik komoly presztízzsel rendelkeznek, és a cégek többsége több évtizedes-évszázados múltra tekintenek vissza, amivel a tudást, és hagyományt képviselik. Azonban ezen cégek között is megvannak az iparág nagyágyúi, akiknek termék portfóliójuk, készpénzállományuk messze felülmúlja a versenytársakét. Akár meglepetés, akár nem, természetesen a luxus cégek központja mind a mai napig Franciaország.
Szerző(k): Solar CapitalA luxusmárkákkal reklámfilmekben eddig jobbára csak parfüm, (nap)szemüveg, esetleg más kiegészítő \"formájában\" találkozhattunk.
Szerző(k): NAPI