A gáz- és a villamosenergia-szektor után a vízszolgáltató és a hulladékszállító cégek számlázási, mérési gyakorlatát is felülvizsgálná a Miniszterelnökséget vezető miniszter.
Szerző(k): MTIA gazdasági bizottság összehívását kezdeményezi Lázár János a reklámadó módosítása kapcsán.
Szerző(k): MTI-EcoA jelenleg ismert kormányzati szándékot alapul véve akár 6700 céget és más szervezetet: egyházakat, nonprofit cégeket és önkormányzatokat is érinthet a reklámadó.
Szerző(k): EconomxA kormányzat célja, hogy a mezőgazdaság, az agrárium számára a következő években rendelkezésre álló forrásokból növelje a vidék megtartóképességét - fogalmazott Lázár János szombaton Hódmezővásárhelyen, egy gazdasági fórumon.
Szerző(k): InforádióA reklámadó marad, a kormány legfontosabb célkitűzése, hogy a különadók rendszere megmaradjon - mondta Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter az állami rádióban.
Szerző(k): MTI-EcoTotálissá válhat a médiaháború, ha a kormány valóban bevezeti az RTL-lel való békülés jegyében az 5 százalékos reklámadót, mondta a Népszavának Simicska Lajos, a legnagyobb jobboldali médiatulajdonos.
Szerző(k): Index.hu, EconomxA Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felhívja a figyelmet, hogy a 0 százalékos adózói körbe eső cégek bevonása a Reklámadó hatálya alá, a kis árbevételű hazai médiavállalkozásokat (például lapkiadókat) egyértelműen ellehetetleníti, továbbá a saját reklám megadóztatása miatt kiterjeszti az adóalanyi kört minden Magyarországon tevékenykedő vállalkozásra. Az MRSZ a reklámadót érintő változások miatt egyeztetést sürget.
Szerző(k): EconomxA Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint Magyarország komoly gazdasági sikereket ért el a német kancellár budapesti látogatása során, ennek részleteiről azonban Lázár János a konkrét szerződések megszületéséig nem nyilatkozott, hogy ne veszélyeztesse a további tárgyalásokat.
Szerző(k): MTIA reklámadó csökkentését és a jelenlegi sávos helyett egykulcsos rendszer bevezetését javasolja Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter, aki az egykulcsos adónem lehetséges mértékét egyelőre nem kívánta megnevezni, de az MTI-nek kedd este adott nyilatkozatában többször is hivatkozott az osztrák ötszázalékos reklámadóra, mint a legmagasabbra az Európai Unióban.
Szerző(k): MTI