Miközben Lázár János és a MÁV is lezártnak tekinti az új tarifarendszert, továbbra sem tudni, hogy mi lesz a fővárosi közösségi közlekedéssel március elseje után. A portálunknak nyilatkozó mobilitási szakértő egyelőre nem látja annak forgatókönyvét, hogy Budapesten mindenki jól járjon.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaSzakértő: a miniszter saját magát is akadálynak tekintheti, csak akkor tudja előmozdítani Márki-Zay Péter leváltását, ha hátralép.
Szerző(k): EconomxLázár János építési és közlekedési miniszter drasztikus változásokat jelentett be kedden a MÁV-Volán csoport tarifarendszerében. Amellett, hogy kizárólag a vármegye- és országbérletek maradnak meg, a 65 kedvezmény nagyrészének is búcsút inthetünk márciustól.
Szerző(k): Zádori BenceMiközben a kommentárok arról szóltak, hogy ma délelőtt a közlekedésért is felelős miniszter, Lázár János megzsarolta a főpolgármestert, Karácsony Gergely sokkal békülékenyebb, sőt, konstruktívan beszélt a közösségi oldalára feltöltött videójában.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaPolgármesteri ambícióiról csak annyit mondott, hogy ő „előre megy, nem hátra”.
Szerző(k): Vermes ÁdámA volt közlekedési államtitkár szakértői kommentárt fűzött Lázár János legújabb bejelentéséhez a vármegye-és országbérletek legújabb reformjáról. A 24 órás vármegye- és országos napijegyek jó termékek lesznek Vitézy Dávid szerint, ugyanakkor az rendkívül elszomorítja, hogy Karácsony Gergely és Lázár János változatlanul képtelen tárgyalóasztalhoz ülni.
Szerző(k): Hercsel AdélA Richter és az OTP is azt közölte, hogy részt vennének a kastélyprogramban. A Lázár János által jegyzett törvényt ma tárgyalja az Alkotmánybíróság.
Szerző(k): Vermes ÁdámLázár János debreceni sajtótájékoztatóján a Budapest-bérlet jövőjéről is beszélt.
Szerző(k): Vermes ÁdámA miniszter bejelentette, hogy számára 2024 a korszakváltás éve.
Szerző(k): Economx