A miniszter korábban azt mondta: a MÁV vezetői ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasította őket. A MÁV-nál és az Építési és Közlekedési Minisztériumban további felmentések várhatók.
Szerző(k): EconomxEgész egyszerűen lemondott a szaktárca a budapesti vasúti hálózat kapacitásbővítéséről, versenyképességének javításáról - írta a közlekedésért felelős korábbi államtitkár. Kapkodó komolytalanságról is beszél.
Szerző(k): EconomxA hódmezővásárhelyi Rádió 7 Közös Nevező című műsorában beszélt Lázár János építési és beruházási miniszter a térség beruházásain túl arról, hogy szerinte Márki-Zay Péter alkalmatlan polgármesternek.
Szerző(k): Zádori BenceFekete-Győr András a közösségi médiában teremtette le a minisztert, aki a napokban azt mondta a MÁV vezetésének: "Ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasítottam őket!"
Szerző(k): Economx2026 végén adják át a tervek szerint az M3-ról lecsatlakozó M49-es autópályát a határig.
Szerző(k): EconomxBudapest körül a kormány egy logisztikai gyűrűt hoz létre, amely rácsatlakozik a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztésre és a V0-ás vasúti körgyűrűre, ebben a fejlesztésben Biatorbágynak döntő szerepe van – mondta az építési és közlekedési miniszter.
Szerző(k): Horváth TiborA jövő évi választások tétje, hogy Európa megmarad-e európainak, Magyarország pedig magyar országnak. A föderalista, migrációpárti és a nemzetállami, szuverenista politika hívei mérik majd össze az erejüket.
Szerző(k): Horváth Tibor24 projekt megindításáról döntött júliusban a kormány az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint. Ráadásul úgy tűnik, nem távlati tervekről van szó.
Szerző(k): Zádori BenceA 2023-as év egyértelműen a MÁV legnehezebb éve lesz, ám nagyon úgy tűnik, hogy jövőre ennél is rosszabb jön, ugyanis 2024-ben az idei 1047 milliárd helyett, mindössze 715 milliárdból gazdálkodhat a MÁV.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba