850 milliárd forintból félezer kilométernyi sín felújítását jelentette be Lázár János. Vitézy Dávid emlékeztetett rá, hogy 14 hónappal ezelőtt még 1200 milliárdot ígért az építési és közlekedési miniszter, ám az akkori tervekből semmi nem valósult meg.
Szerző(k): Gulyas ÁbelNem adja fel a Spar, amelynek osztrák vezetője arra vár, hogy az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárással marasztalja el Magyarországot. Az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint viszont nem lehet ócskapiacként kezelni a hazai kiskereskedelmet.
Szerző(k): Thurzó KatalinA kérelem beadásának összegét Lázár János minisztériuma teszi zsebre.
Szerző(k): T. E.Hétfőn elkezdődik a Magyar Rádió épületeinek bontása és tart majd jövő tavaszig. Erről sem a Józsefvárosi Önkormányzat, sem pedig a Palotanegyed lakói nem kaptak értesítést.
Szerző(k): L. K.A diplomások a legmérgesebbek a miniszterre, szerintük az ő felelőssége, hogy kritikus a vasúti közlekedés állapota.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaMiközben valósággal ég a talaj a MÁV lába alatt, ismét leporolták az M100-as gyorsforgalmi út terveit. Annyi biztos: nagyon drága lesz.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA volt közlekedési államtitkár szerint az M100-as, kétszer két sávos, gyorsforgalmi út megvalósításának költsége mára már 500 milliárd forint körül lehet.
Szerző(k): Vermes ÁdámKis híján elkészült a Budapest-Belgrád vasútvonal, legalábbis a szerbiai oldalon. November végén megindulhat a személyforgalom: a vonat 70 perc alatt teszi meg a Belgrád és Szabadka közötti 180 kilométeres távot. Csakhogy Magyarországon messze nem megy ilyen olajozottan a projekt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz építési és közlekedési miniszter a közösségi oldalán azt közölte, hogy a vasárnapi baleset után újra működik a Keleti Pályaudvar. Vitézy Dáviddal szemben kemény kritikát fogalmazott meg, amelyre nem sokkal később meg is érkezett a válasz.
Szerző(k): Vermes Ádám