A hazai vállalatok nagy része már használja a mesterséges intelligenciát. A fiatalok körében 80 százalékos a használati arány.
Szerző(k): Horváth BalázsA kereskedelmi lánc azt állítja, hogy 100 százalékban magyar húst kínál, a versenyhivatal szerint viszont ez nem biztos, hogy igaz. Megszólalt az Aldi is.
Szerző(k): EconomxNem pusztán a statisztikákban látszik a hazai élelmiszeripari forgalomban bekövetkezett negatív trend, hiszen a forgalom csökkentését minden szereplő megérzi. Az, hogy a magyarok kímélik pénztárcájukat ebben a gazdasági helyzetben az teljesen érthető, ugyanakkor a külföldi piac beszűkülésével nem számoltak, mondta el az economx.hu legújabb podcastjában Éder Tamás.
Szerző(k): Magyar MártonMinden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth BalázsHamisnak bizonyultak azok az információk, miszerint a Lidl megszegte a magyar beszállítóknak tett ígéretét. A cég ugyanis nem tett vállalást.
Szerző(k): Zádori BenceEgy új, agresszív rovar jelent meg Magyarországon. És van, aki aggódhat miattuk.
Szerző(k): Zádori BenceSzéleskörű szakmai egyeztetést kezdeményezett a hazánkban működő élelmiszer-kiskereskedelmi szereplőkkel a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. Célja az volt, hogy a jelentős gazdasági haszonnal kecsegtető olcsó import ellenére se csökkenjen a magyar termékek aránya a hazai üzletláncok kínálatában.
Szerző(k): Varga Csenge