marketing

01.
20.
17:35
Elhunyt Takács Ildikó reklámszakember

Elhunyt Takács Ildikó reklámszakember

Életének 79. évében 2020. január 17-én elhunyt Takács Ildikó, a magyarországi és nemzetközi marketingkommunikáció szakma egyik legelismertebb szakembere, a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek - közölte a család hétfőn az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
10.
12:25
Átalakul a bormarketing

Átalakul a bormarketing

Ez év elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.

Szerző(k): Tóth László Levente
12.
24.
09:08
Felrobbant a zöldségek ára az időjárás miatt

Felrobbant a zöldségek ára az időjárás miatt

Jelentősen elszabadultak a zöldségfélék árai 2019-ben, de ettől függetlenül a fogyasztás még töretlenül növekszik. A drágulás fő oka, hogy a szélsőséges időjárás miatt csökkent a termés, így számos növény tekintetében hiány alakult ki. Több más tényező is van, amely megdobja a nyers zöldségek árait - de ezek sorában nem a piac fehéredése mérvadó, inkább a kereskedői árrés. Vagyis feldolgozott zöldségek vásárlása bizonyos esetekben olcsóbb, ár/érték arányban inkább megtérülő lehet.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
27.
15:25
Állati bejelentést tett a Lidl

Állati bejelentést tett a Lidl

A Lidl Magyarország állatszerető vásárlóival összefogva ezúttal ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát, amelynek keretében most a Noé Állatotthon Alapítvány cicái kapnak állateledelt több mint 2 millió forint értékben. A vállalat az év elején már megtöltötte a kutyusok tálkáját is, az elmúlt négy év során pedig összesen több mint 9 millió forinttal támogatta az állatotthonok lakóit.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
15.
17:18
Plüssállattal gyűjt életmentő berendezésre az Auchan

Plüssállattal gyűjt életmentő berendezésre az Auchan

Plüsshóddal szervez jótékonysági akciót az Auchan. Az áruházlánc életmentő berendezésre gyűjt a Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinika részére.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
31.
07:08
Emiatt nőtt 60 százalékkal a gyümölcslé ára tíz év alatt - megszólalt a magyar sikercég vezetője

Emiatt nőtt 60 százalékkal a gyümölcslé ára tíz év alatt - megszólalt a magyar sikercég vezetője

A magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
03.
14:14
Megújul a magyar alapítású sikercég - minden sportolót megcéloznak

Megújul a magyar alapítású sikercég - minden sportolót megcéloznak

Új stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét a magyar alapítású Scitec, amely Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő márkája. A megújulás jegyében két új almárkát is kifejlesztettek, egyúttal megújul a Scitec vállalati arculata is, amellyel szintén a szélesebb fogyasztói közönség megszólítása a cél.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
15.
12:19
Annyira sok internetes árut küldenek vissza, hogy ezt fejlesztik már

Annyira sok internetes árut küldenek vissza, hogy ezt fejlesztik már

Lengyelországban az interneten vásárolt ruhák majdnem háromnegyedét visszaküldik a vevők az eladónak, amelyek még bővítik is a "vissza a feladónak" lehetőségét, mert ezt értékelik az ügyfeleik.

Szerző(k): Barabás Júlia
09.
05.
20:10
Rengeteg pénzt ad az állam a borászatoknak és a bor reklámozására is

Rengeteg pénzt ad az állam a borászatoknak és a bor reklámozására is

Borpromóciós program indul 3,5 milliárd forint kerettel. A borászatok támogatására 45 milliárdot szán az állam.

Szerző(k): Domokos Erika
08.
26.
22:01
Új hírportál indul - hasonló még aligha van Magyarországon

Új hírportál indul - hasonló még aligha van Magyarországon

A Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt - írja az mmonline.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely