Ez év elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.
Szerző(k): Tóth László LeventeJelentősen elszabadultak a zöldségfélék árai 2019-ben, de ettől függetlenül a fogyasztás még töretlenül növekszik. A drágulás fő oka, hogy a szélsőséges időjárás miatt csökkent a termés, így számos növény tekintetében hiány alakult ki. Több más tényező is van, amely megdobja a nyers zöldségek árait - de ezek sorában nem a piac fehéredése mérvadó, inkább a kereskedői árrés. Vagyis feldolgozott zöldségek vásárlása bizonyos esetekben olcsóbb, ár/érték arányban inkább megtérülő lehet.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Lidl Magyarország állatszerető vásárlóival összefogva ezúttal ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát, amelynek keretében most a Noé Állatotthon Alapítvány cicái kapnak állateledelt több mint 2 millió forint értékben. A vállalat az év elején már megtöltötte a kutyusok tálkáját is, az elmúlt négy év során pedig összesen több mint 9 millió forinttal támogatta az állatotthonok lakóit.
Szerző(k): K. Kiss GergelyPlüsshóddal szervez jótékonysági akciót az Auchan. Az áruházlánc életmentő berendezésre gyűjt a Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinika részére.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.
Szerző(k): K. Kiss GergelyÚj stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét a magyar alapítású Scitec, amely Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő márkája. A megújulás jegyében két új almárkát is kifejlesztettek, egyúttal megújul a Scitec vállalati arculata is, amellyel szintén a szélesebb fogyasztói közönség megszólítása a cél.
Szerző(k): K. Kiss GergelyLengyelországban az interneten vásárolt ruhák majdnem háromnegyedét visszaküldik a vevők az eladónak, amelyek még bővítik is a "vissza a feladónak" lehetőségét, mert ezt értékelik az ügyfeleik.
Szerző(k): Barabás JúliaBorpromóciós program indul 3,5 milliárd forint kerettel. A borászatok támogatására 45 milliárdot szán az állam.
Szerző(k): Domokos ErikaA Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt - írja az mmonline.hu.
Szerző(k): K. Kiss Gergely