marketing

12.
20.
17:18
Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Megsértette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát az Unilever Magyarország Kft. a 2015-2017. évi Domestos iskolamosdó felújítási programjaival kapcsolatos hirdetéseivel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapítása szerint, a jogsértés kimondása mellett a hatóság eltekintett az egyéb jogkövetkezményektől - közölte a GVH csütörtökön az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
13.
15:42
Globális márka lett a Nanushka

Globális márka lett a Nanushka

Másfél év alatt megtízszerezte árbevételét a Nanushka divatcég. Az idén már negyven országban jelen levő designer ruhák forgalma jövőre már 6 milliárd forintra ugorhat.

Szerző(k): Szakonyi Péter
11.
22.
14:05
Megkezdődött az ünnepi hajrá az e-kereskedelemben

Megkezdődött az ünnepi hajrá az e-kereskedelemben

Közel két hete Black Friday lázban ég az ország, de a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves online forgalmuk akár 60 százalékát is realizálhatják az ünnepi időszakban, míg a piaci átlag 35-37 százalék között alakulhat. A forgalom várhatóan 18 százalékkal haladhatja meg a tavalyi utolsó negyedévben elért bevétel értékét – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
20.
13:27
A fekete péntek miatt adott ki figyelmeztetést a minisztérium

A fekete péntek miatt adott ki figyelmeztetést a minisztérium

A novemberi Black Friday alkalmával a webáruházak számtalan akciós lehetőséget kínálnak vásárlóiknak. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) fogyasztóvédelmi tanácsokkal állt elő, amelyek figyelembe vételével bosszúságoktól mentes lehet az akciós időszak.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
19.
07:08
Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Immár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.

Szerző(k): Szabó M. István
11.
06.
13:28
Magyar libapehellyel fekhetnek ágyba a kínaiak

Magyar libapehellyel fekhetnek ágyba a kínaiak

Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC kedden az MTI-vel.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
29.
10:10
Időjárás: változtatásra kényszerülhetnek a kereskedők

Időjárás: változtatásra kényszerülhetnek a kereskedők

Az időjárás tartós változása mérhetően kihat az online vásárlási szokásokra is. A vállalkozásoknak fel kell ismerni a jeleket, és alkalmazkodniuk kell a klímaváltozáshoz - véli Szabó László, a Growww Digital közép-és kelet-európai digitálismarketing-ügynökség társalapítója.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
14.
18:11
Hét tanács online marketing szüzeknek

Hét tanács online marketing szüzeknek

Nincs még egy olyan üzleti terület, melynek megítélése annyira ellentmondásos lenne, mint az online marketing.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
10.
13.
11:24
Nagy siker a Lidlnél

Nagy siker a Lidlnél

Vásárlási őrülethez vezetett Szerbiában a Lidl 16 áruházának megnyitása egyetlen napon, csütörtök reggel. A hosszú sorok mellett egyes helyeken majdnem összeverekedtek a vevők a leértékelt árukért.

Szerző(k): Barabás Júlia
10.
11.
12:57
Nagy változás jön a Praktiker áruházakban

Nagy változás jön a Praktiker áruházakban

Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár.

Szerző(k): K. Kiss Gergely