Másfél év alatt megtízszerezte árbevételét a Nanushka divatcég. Az idén már negyven országban jelen levő designer ruhák forgalma jövőre már 6 milliárd forintra ugorhat.
Szerző(k): Szakonyi PéterKözel két hete Black Friday lázban ég az ország, de a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves online forgalmuk akár 60 százalékát is realizálhatják az ünnepi időszakban, míg a piaci átlag 35-37 százalék között alakulhat. A forgalom várhatóan 18 százalékkal haladhatja meg a tavalyi utolsó negyedévben elért bevétel értékét – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA novemberi Black Friday alkalmával a webáruházak számtalan akciós lehetőséget kínálnak vásárlóiknak. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) fogyasztóvédelmi tanácsokkal állt elő, amelyek figyelembe vételével bosszúságoktól mentes lehet az akciós időszak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyImmár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC kedden az MTI-vel.
Szerző(k): Szabó DánielAz időjárás tartós változása mérhetően kihat az online vásárlási szokásokra is. A vállalkozásoknak fel kell ismerni a jeleket, és alkalmazkodniuk kell a klímaváltozáshoz - véli Szabó László, a Growww Digital közép-és kelet-európai digitálismarketing-ügynökség társalapítója.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNincs még egy olyan üzleti terület, melynek megítélése annyira ellentmondásos lenne, mint az online marketing.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanVásárlási őrülethez vezetett Szerbiában a Lidl 16 áruházának megnyitása egyetlen napon, csütörtök reggel. A hosszú sorok mellett egyes helyeken majdnem összeverekedtek a vevők a leértékelt árukért.
Szerző(k): Barabás JúliaÚjragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. A kisebb alapterületű áruházak felújítása, illetve az új polcrendszerek és látványosabb bemutatóterek kialakításánál a vevői élmény növelésére törekedtek, amitől a Praktiker egyértelmű forgalomnövekedést vár.
Szerző(k): K. Kiss Gergely