marketing

10.
06.
18:42
Csapda a magyar boltokban - így költhet többet, mint szeretné

Csapda a magyar boltokban - így költhet többet, mint szeretné

A magyar vásárlók rendkívül árérzékenyek - nem véletlen tehát, hogy a különféle kuponos akciók nagy népszerűségnek örvendnek. De vajon tényleg jobban járnunk anyagilag, ha kuponokkal vásárolunk? Mit nyernek ezzel az üzletek? A pénzcentrum.hu ennek járt utána.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
05.
10:35
Rászedte a nézőket a tévéshopos cég? - Hatósági vizsgálat indult

Rászedte a nézőket a tévéshopos cég? - Hatósági vizsgálat indult

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a több televíziós csatornán is sugárzott Ékszer Tv című műsor értékesítési módszerei miatt, mert valószínűsíthető, hogy ezek sértették a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát - jelentette be a GVH.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
27.
12:39
A jegybank változtatást akar a nyugdíjrendszerben

A jegybank változtatást akar a nyugdíjrendszerben

A Magyar Nemzeti Bank változtatást szorgalmaz a nyugdíjrenszerben: az OBA-hoz és a BEVA-hoz hasonló garanciarendszer felállítását szorgalmazzák a pénztáraknál és biztosítóknál. Szigorítanának a szektor felügyeletén, valamint bevezetnének egy új költségmutatót is - közölte Windisch László, az MNB alelnöke az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének (ÖPOSZ) csütörtöki konferenciáján.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
27.
07:30
Elfeledkeztek a nyugdíjasokról - komoly következménye lehet

Elfeledkeztek a nyugdíjasokról - komoly következménye lehet

A bevásárlóközpontok vesztesek lesznek, ha nem tudnak alkalmazkodni az elöregedő társadalom igényeihez, és nem tudják megnyerni az úgynevezett ezüstgenerációt, a más országokban már megjelent idősmarketing azonban Magyarországon még kezdetleges - írta a Világgazdaság hétfőn.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
08.
03.
14:30
Új vezetők a Telenor élén

Új vezetők a Telenor élén

Új vezetők töltik be a Telenor Magyarország vezérigazgatói, pénzügyi vezérigazgató-helyettesi, marketing vezérigazgató-helyettesi, valamint vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióit azt követően, hogy 2018. július 31-vel lezárult a Telenor Csoport kelet-európai üzletágának eladása a PPF Csoport számára - derül ki a vállalat közleményéből.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
07.
12.
11:13
Ön mennyire márkahű? A cégek szerint egyáltalán nem

Ön mennyire márkahű? A cégek szerint egyáltalán nem

Világszerte a kiskereskedők csupán töredékének sikerül elköteleznie a vevőit, holott létfontosságú számukra a vásárlói lojalitás erősítése – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
07.
03.
14:42
Ezzel bűnöznek az ötven felettiek - meglepő adatok

Ezzel bűnöznek az ötven felettiek - meglepő adatok

A szűk esztendők után újra növekszik a magyar cukorkapiac, azonban az egyes kategóriák között markáns eltérés mutatkozik a fogyasztói szokások és a vásárlók csoportjai tekintetében. Közben a csokoládé lassan elveszti egyeduralmát - derült ki a Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) sajtóeseményén.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
01.
18:24
Óriási csalás a magyar vizekben - már látszik a jéghegy csúcsa

Óriási csalás a magyar vizekben - már látszik a jéghegy csúcsa

Gondolná, hogy lopják a méretesebb élőpontyokat a természetes vizeinkből? Mindezt nem azért, hogy kilóra eladják és az asztalra kerüljenek, hanem azért, hogy nagyobb halastavak reklámértékét növeljék. Pénteken egy 32 kilós pontymonstrumról derült ki, hogy akár 1 millió forintot is érhet. De ez csak a jéghegy csúcsa lehet, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal a Napi.hu-val azt közölte: nagyon kevés eset derül ki.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
28.
15:11
Elhunyt Sas István

Elhunyt Sas István

Életének 72. évében elhunyt Sas István, a magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja. A hetvenes évek második felétől a 80-as évek végéig ő volt az ország legmeghatározóbb reklámszakembere, több mint kétezer reklámfilmet írt és rendezett - értesült a Kreatív.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
16.
14:25
Így fenyegetik a reklámok az oroszlánt, az elefántot és a többi nagyvadat

Így fenyegetik a reklámok az oroszlánt, az elefántot és a többi nagyvadat

A népszerűség nagy átok bizonyos állatok, például az oroszlánok, elefántok és tigrisek számára, amelyek gyakran szerepelnek reklámokban vagy egy-egy márka arcaként és logóján, és így az emberek hajlamosak azt hinni, hogy sok él belőlük a vadonban és nem tartoznak a veszélyeztetett fajok közé - írták a kutatók a PLOS Biology című folyóiratban publikált tanulmányukban.

Szerző(k): K. Kiss Gergely