A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a több televíziós csatornán is sugárzott Ékszer Tv című műsor értékesítési módszerei miatt, mert valószínűsíthető, hogy ezek sértették a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát - jelentette be a GVH.
Szerző(k): Domokos ErikaA Magyar Nemzeti Bank változtatást szorgalmaz a nyugdíjrenszerben: az OBA-hoz és a BEVA-hoz hasonló garanciarendszer felállítását szorgalmazzák a pénztáraknál és biztosítóknál. Szigorítanának a szektor felügyeletén, valamint bevezetnének egy új költségmutatót is - közölte Windisch László, az MNB alelnöke az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének (ÖPOSZ) csütörtöki konferenciáján.
Szerző(k): Szabó DánielA bevásárlóközpontok vesztesek lesznek, ha nem tudnak alkalmazkodni az elöregedő társadalom igényeihez, és nem tudják megnyerni az úgynevezett ezüstgenerációt, a más országokban már megjelent idősmarketing azonban Magyarországon még kezdetleges - írta a Világgazdaság hétfőn.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanÚj vezetők töltik be a Telenor Magyarország vezérigazgatói, pénzügyi vezérigazgató-helyettesi, marketing vezérigazgató-helyettesi, valamint vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióit azt követően, hogy 2018. július 31-vel lezárult a Telenor Csoport kelet-európai üzletágának eladása a PPF Csoport számára - derül ki a vállalat közleményéből.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaVilágszerte a kiskereskedők csupán töredékének sikerül elköteleznie a vevőit, holott létfontosságú számukra a vásárlói lojalitás erősítése – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA szűk esztendők után újra növekszik a magyar cukorkapiac, azonban az egyes kategóriák között markáns eltérés mutatkozik a fogyasztói szokások és a vásárlók csoportjai tekintetében. Közben a csokoládé lassan elveszti egyeduralmát - derült ki a Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) sajtóeseményén.
Szerző(k): K. Kiss GergelyGondolná, hogy lopják a méretesebb élőpontyokat a természetes vizeinkből? Mindezt nem azért, hogy kilóra eladják és az asztalra kerüljenek, hanem azért, hogy nagyobb halastavak reklámértékét növeljék. Pénteken egy 32 kilós pontymonstrumról derült ki, hogy akár 1 millió forintot is érhet. De ez csak a jéghegy csúcsa lehet, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal a Napi.hu-val azt közölte: nagyon kevés eset derül ki.
Szerző(k): Szabó DánielÉletének 72. évében elhunyt Sas István, a magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja. A hetvenes évek második felétől a 80-as évek végéig ő volt az ország legmeghatározóbb reklámszakembere, több mint kétezer reklámfilmet írt és rendezett - értesült a Kreatív.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA népszerűség nagy átok bizonyos állatok, például az oroszlánok, elefántok és tigrisek számára, amelyek gyakran szerepelnek reklámokban vagy egy-egy márka arcaként és logóján, és így az emberek hajlamosak azt hinni, hogy sok él belőlük a vadonban és nem tartoznak a veszélyeztetett fajok közé - írták a kutatók a PLOS Biology című folyóiratban publikált tanulmányukban.
Szerző(k): K. Kiss Gergely