Egyes marketing szakértők vélekedése szerint szinte havonta emelkednek az online reklámköltségek, míg néhány éve minimális összeget kellett hirdetésekre fordítani. Ez a drasztikus változás jelentős áremelkedést okozhat, és egyre nehezebb a piacra lépés is. A legnagyobb problémát a hirdetési költségek drasztikus növekedése okozza, mivel az elmúlt évben nagyjából tízszeres drágulást lehetett tapasztalni az online hirdetésekben. Eközben azonban a bevételek brutálisan megugrottak - értékel a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsütörtöki sajtójelentések szerint az Európai Bizottság javaslatot készít az információtechnológiai nagyvállalatok megadóztatására, a várhatóan jövő héten bemutatásra kerülő tervezet értelmében az érintett cégeknek 3 százalékos adót kellene fizetniük az éves forgalmuk után - írja az MTI
Szerző(k): K. Kiss GergelyÚj marketingvezetőt neveztek ki a Raiffeisen Banknál Yalcinkaya Veronika személyében - adta hírül a pénzintézet.
Szerző(k): Domokos LászlóA május 25-én hatályba lépő egységes európai adatvédelmi rendelet (GDPR) különösen érzékenyen érintheti a vállalkozásokat, mivel a bírság akár 20 millió euró (6,2 milliárd forint) is lehet, hívta fel a figyelmet a nemzetközi adótanácsadó és könyvvizsgáló Crowe FST.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaÚj nevet kap és arculatában is megújul Magyarország legkedveltebb bevásárlóközpontja, az Arena Plaza.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaSzlovákiában véget vetnek a kiskereskedelmi láncok igazságtalan szokásainak, például az úgynevezett polcpénz felszámításának, illetve a végeláthatatlanul hosszúra nyúló fizetési határidőknek a beszállítókkal szemben.
Szerző(k): Barabás JúliaAz Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. pénteken bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta együttműködik.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA b2b vállalkozásoknál az értékesítés az egyik legkritikusabb tényező, ráadásul a legritkább esetben nevezhető fáklyásmenetnek – az értékesítési ciklus hónapokig tart, a vevő oldalán 4-5 embert kell győzködni, ráadásul tetemes mennyiségű energia befektetése után is simán kisiklik az üzlet. Tudósítás a San Diegó-i Growth Hacking konferenciáról.
Szerző(k): EconomxTéved, aki a "kézműves borokat" csak az apró családi borászatok limitált szériás nedűivel azonosítja. A Tokaji borvidék aszúborai a sajátos szüretelési technológia miatt sokkal több manuális munkát szívnak magukba készítésük során, mint a világ bármely egyéb tömegtermelésre szakosodott termelőhelyén. Mi több, extra hozzáadottértéket rejt a borkészítés folyamata is. A minőség folyamatos növelése jelentős erőfeszítést igényel a borvidék kulcsszereplője a Grand Tokaj Zrt. részéről.
Szerző(k): K. Kiss Gergely