A háromszoros olimpiai bajnok úszót, a címvédő vívóbajnok Szilágyi Áron, és a szintén három aranyat szerző Kozák Danuta követi a Forbes legfrissebb, legértékesebb sportolókat rangsoroló összesítése szerint.
Szerző(k): Szabó DánielRangsorolták a világ tíz legnépszerűbb márkáját a vásárlási szokások alapján. 15 ezer márkát vizsgáltak 44 országban. A listán egy kivétellel Magyarországon is jól ismert brandek sorakoznak.
Szerző(k): EconomxAlapvetően átalakultak az elmúlt években a fogyasztói szokások, az információgyűjtés és a vásárlás módja, amihez alkalmazkodniuk kell a vállalkozásoknak is. A változások új lehetőségeket és komoly kihívásokat is hoztak, amelyekre a hazai marketing gyakorlatoknak is érdemes reagálni, és nem csak a karácsonyi szezon hajtásában.
Szerző(k): EconomxAz SAP olyan területeken kezdett el erősíteni, mint a humán erőforrás (hr) menedzsment vagy a marketing digitalizációja - utóbbival nem kis meglepetést okozva. Ezeknek a szolgáltatásoknak ugyanakkor lett magyar kötődése is, ugyanis a magyar leányvállalat fontos feladatot kapott az anyacégtől. Erről és a digitalizáció Magyarországot érintő folyamatairól Ablonczy Balázzsal, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA magyar vásárlók kifejezetten \"akcióvadászok\", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.
Szerző(k): MTIA digitális piac legmeghatározóbb 25 személyét tartalmazó toplista élén idén Kovács Zoltán, a Dentsu Aegis Network ügyvezető igazgatója végzett. Második Fehér Gyula a Ustreamtől, a harmadik helyre a Prezi alapító triója került. A top-10-ben egyedüli nőként D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel.
Szerző(k): EconomxIdén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing kampányára - az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
Szerző(k): MTIA nézettség mérése és az integrált marketingkommunikációs stratégia kialakítása is a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) tévécsatornái nézettségének növelését szolgálhatja - a feladatokra két tendert írtak ki, ezekre 641 millió forintot fordítanak.
Szerző(k): Németh GézaÁllítsák vissza az idegenforgalmi adó költségvetési kiegészítésének korábbi mértékét, mert a csökkentéssel hétmilliárd forintnyi fejlesztési és marketingforrástól esnek el az önkormányzatok - szorgalmazta Gerstmár Ferenc, az LMP önkormányzati szakszóvivője.
Szerző(k): MTI