A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból. Ugyanakkor az is látszik, hogy más közösségi felületben nem gondolkodnak. Ez a függőség pedig veszélyes is lehet. Kinek éri meg akkor Facebookozni?
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaImázst vált a francia gyökerű üzletlánc, az új vállalati irányvonal szerint: \"Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat\".
Szerző(k): EconomxSoha nem látott méretű marketingkampány indul a magyar tej népszerűsítéséért - jelentette be Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter a Tesco sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): MTIMintegy három százalékkal emelkedtek és 51,581 milliárd forintot tettek ki tavaly a hazai televíziós reklámköltések - derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) friss adataiból.
Szerző(k): EconomxAz adózási szempontból rosszul kialakított nyereményakciók utólag akár a bekerülési költségek 50 százalékát elérő adóterheléssel keseríthetik meg a szervezők életét - állítják a Mazars adótanácsadói.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 90 millió forintnyi bírságot szabott ki két MLM-es kozmetikai cégre, megalapozatlan állításaik miatt.
Szerző(k): EconomxSzépen alakult az idei év az üdítőital gyártó számára, amely nem csak az élénkülő fogyasztói környezetnek, hanem a vállalat újabb-és újabb marketingakcióinak is köszönhető - mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója (képünkön). Az interjúból az is kiderül, hogy miért mentek össze a kólás palackok.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNem sokkal cége megalapítása után máris a maximális, 3 millió forintos uniós támogatást nyert el egy fiatal vállalkozóknak kiírt pályázaton Gál Péter, az agrártárca eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára - írja a Blikk.
Szerző(k): EconomxA magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató reprezentatív felméréséből.
Szerző(k): Economx