marketing

07.
01.
17:08
Ingyen gyümölcsöt osztogatnak

Ingyen gyümölcsöt osztogatnak

Több mint harminc városban ingyenes meggykóstolót tartanak magyar termelők, hogy népszerűsítsék a gyümölcsfogyasztást - tájékoztatott a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet.

Szerző(k): Economx
06.
21.
20:26
Meglepő számok a Facebookról - friss kutatás

Meglepő számok a Facebookról - friss kutatás

A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból. Ugyanakkor az is látszik, hogy más közösségi felületben nem gondolkodnak. Ez a függőség pedig veszélyes is lehet. Kinek éri meg akkor Facebookozni?

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
04.
15.
12:25
Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Imázst vált a francia gyökerű üzletlánc, az új vállalati irányvonal szerint: \"Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat\".

Szerző(k): Economx
03.
17.
14:41
Magyar tej: minden eddiginél nagyobb akció jön

Magyar tej: minden eddiginél nagyobb akció jön

Soha nem látott méretű marketingkampány indul a magyar tej népszerűsítéséért - jelentette be Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter a Tesco sajtótájékoztatóján.

Szerző(k): MTI
02.
18.
12:16
Túl az ötvenmilliárdon a tévés reklámköltés

Túl az ötvenmilliárdon a tévés reklámköltés

Mintegy három százalékkal emelkedtek és 51,581 milliárd forintot tettek ki tavaly a hazai televíziós reklámköltések - derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) friss adataiból.

Szerző(k): Economx
02.
16.
15:14
Ezeken az akciókon óriásit lehet bukni

Ezeken az akciókon óriásit lehet bukni

Az adózási szempontból rosszul kialakított nyereményakciók utólag akár a bekerülési költségek 50 százalékát elérő adóterheléssel keseríthetik meg a szervezők életét - állítják a Mazars adótanácsadói.

Szerző(k): Economx
01.
15.
12:52
Hatalmas bírságot kapott két kozmetikai cég

Hatalmas bírságot kapott két kozmetikai cég

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 90 millió forintnyi bírságot szabott ki két MLM-es kozmetikai cégre, megalapozatlan állításaik miatt.

Szerző(k): Economx
12.
08.
11:11
Változás a Coca-Colánál - megvan a rejtély magyarázata

Változás a Coca-Colánál - megvan a rejtély magyarázata

Szépen alakult az idei év az üdítőital gyártó számára, amely nem csak az élénkülő fogyasztói környezetnek, hanem a vállalat újabb-és újabb marketingakcióinak is köszönhető - mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója (képünkön). Az interjúból az is kiderül, hogy miért mentek össze a kólás palackok.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
02.
13:55
Rögtön támogatást nyert a helyettes államtitkár cége

Rögtön támogatást nyert a helyettes államtitkár cége

Nem sokkal cége megalapítása után máris a maximális, 3 millió forintos uniós támogatást nyert el egy fiatal vállalkozóknak kiírt pályázaton Gál Péter, az agrártárca eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára - írja a Blikk.

Szerző(k): Economx
11.
27.
09:43
Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Economx