marketing

11.
04.
07:16
Kockázatos húsok - Nagyobb a baj, mint gondolnánk?

Kockázatos húsok - Nagyobb a baj, mint gondolnánk?

Rendkívül nehéz dolga lesz a húsos szervezeteknek, ha krízismarketing eszközökkel próbálják ellensúlyozni az állítást, mely szerint a feldolgozott vörös húsok növelik a rák kockázatát. Az észérvek ugyanis nem hatnak a már elterjedt hiedelmekkel szemben - állítja a témát jól ismerő reklámszakember.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
08.
12:22
Újabb 600 milliót költünk kormányhirdetésre

Újabb 600 milliót költünk kormányhirdetésre

Tájékoztató kampány indul a működő magyar reformokról - jelentette be Kovács Zoltán kormányszóvivő. A bevándorlásos 300 milliós kampány után erre 600 millió forintot költenek.

Szerző(k): MTI, Economx
02.
26.
23:00
Turizmusmarketingre 8 milliárd forint uniós forrás juthat

Turizmusmarketingre 8 milliárd forint uniós forrás juthat

A magyar turizmus 2014-ben rekordévet zárt. A növekedés fenntartásához vagy annak meghaladásához azonban új fogyasztói rétegek megszólítására, új módszerekre és új kommunikációs csatornák megtalálására van szükség - mondta a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.

Szerző(k): MTI
01.
24.
11:21
Nagy dobásra készülnek Tarlósék - nem lesz ingyen

Nagy dobásra készülnek Tarlósék - nem lesz ingyen

Budapest arculatának formálására új fővárosi céget alapítanának, ami egyebek mellett marketinggel, programszervezéssel, pr- és lobbitevékenységgel, illetve \"humán erőforrások építésével\" foglalkozna - és minderre persze költene. \"Kidomborítanák\" a főváros páratlan értékeit és egyedi karakterisztikáját is.

Szerző(k): Economx
11.
19.
14:07
Városmarketing hoz tízmilliókat a veszprémi kézi csapatnak

Városmarketing hoz tízmilliókat a veszprémi kézi csapatnak

Veszprém nevének és logójának megjelentetésért 66 millió forintot ad Veszprém önkormányzata a helyi férfi kézilabdacsapatot működtető, tavaly bejegyzett MKB Veszprém Kézilabda Zrt.-nek.

Szerző(k): Economx
10.
18.
12:18
Még egy dolog, amiért fizethetünk a jövőben - Megszólal az internetguru

Még egy dolog, amiért fizethetünk a jövőben - Megszólal az internetguru

Sok kiadó vállalat hibát követett el akkor, amikor nem számolt fel díjat a termékeiért korábban - véli Randall Rothenberg, az IAB US elnök-vezérigazgatója, aki az IAB Hungary meghívására az Internet Hungary vendége és előadója volt. A szakember a print-online kiadók túlélési esélyét a hirdetési piactól való függetlenítésben látja. Szerinte nem reménytelen helyzet korábban ingyenes tartalmakat fizetőssé tenni - ezt több sikersztori is mutatja -, bár kétségtelen, minden eddiginél nagyobb versennyel kell szembenézniük a nemzeti médiavállalatoknak is.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
06.
12.
11:28
Vevőket hoz az üzletekbe az ősz?

Vevőket hoz az üzletekbe az ősz?

Van remény: a fogyasztók bizalmának növekedése azt sejteti, hogy a második félévben újra költeni fognak a polgárok a boltokban - hangzott el a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján. A változó környezetre ugyanakkor fel kell készülnie az értékesítést tervezőknek - a tudatosabb fogyasztásnak köszönhetően például veszélybe kerültek az impulzus-vásárlások.

Szerző(k): Nagy László Nándor
05.
15.
08:08
Ők a legbefolyásosabbak a médiában

Ők a legbefolyásosabbak a médiában

Továbbra is az RTL Klub embere, Dirk Gerkens embere a legbefolyásosabb szereplő a médiában, akit a TV2 vezére, Simon Zsolt követ, de nyomban utánuk Simicska Lajos áll.

Szerző(k): Diószegi József
04.
10.
18:58
Új logóval támad a bormarketing

Új logóval támad a bormarketing

A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet adó új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.

Szerző(k): Inforádió
02.
26.
11:40
Új honlappal győzköd a kormány - beindult a propaganda

Új honlappal győzköd a kormány - beindult a propaganda

Mennyivel nőtt a minimálbér, mi jár egy tanár bántalmazásáért, hány rászorulón segített a kormány – ilyen kérdésekkel indult el a kormány új honlapja, melyet a hétfőn bejelentett tájékoztatási akciósorozat keretében hoztak létre.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan