Tájékoztató kampány indul a működő magyar reformokról - jelentette be Kovács Zoltán kormányszóvivő. A bevándorlásos 300 milliós kampány után erre 600 millió forintot költenek.
Szerző(k): MTI, EconomxA magyar turizmus 2014-ben rekordévet zárt. A növekedés fenntartásához vagy annak meghaladásához azonban új fogyasztói rétegek megszólítására, új módszerekre és új kommunikációs csatornák megtalálására van szükség - mondta a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Szerző(k): MTIBudapest arculatának formálására új fővárosi céget alapítanának, ami egyebek mellett marketinggel, programszervezéssel, pr- és lobbitevékenységgel, illetve \"humán erőforrások építésével\" foglalkozna - és minderre persze költene. \"Kidomborítanák\" a főváros páratlan értékeit és egyedi karakterisztikáját is.
Szerző(k): EconomxVeszprém nevének és logójának megjelentetésért 66 millió forintot ad Veszprém önkormányzata a helyi férfi kézilabdacsapatot működtető, tavaly bejegyzett MKB Veszprém Kézilabda Zrt.-nek.
Szerző(k): EconomxSok kiadó vállalat hibát követett el akkor, amikor nem számolt fel díjat a termékeiért korábban - véli Randall Rothenberg, az IAB US elnök-vezérigazgatója, aki az IAB Hungary meghívására az Internet Hungary vendége és előadója volt. A szakember a print-online kiadók túlélési esélyét a hirdetési piactól való függetlenítésben látja. Szerinte nem reménytelen helyzet korábban ingyenes tartalmakat fizetőssé tenni - ezt több sikersztori is mutatja -, bár kétségtelen, minden eddiginél nagyobb versennyel kell szembenézniük a nemzeti médiavállalatoknak is.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaVan remény: a fogyasztók bizalmának növekedése azt sejteti, hogy a második félévben újra költeni fognak a polgárok a boltokban - hangzott el a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján. A változó környezetre ugyanakkor fel kell készülnie az értékesítést tervezőknek - a tudatosabb fogyasztásnak köszönhetően például veszélybe kerültek az impulzus-vásárlások.
Szerző(k): Nagy László NándorTovábbra is az RTL Klub embere, Dirk Gerkens embere a legbefolyásosabb szereplő a médiában, akit a TV2 vezére, Simon Zsolt követ, de nyomban utánuk Simicska Lajos áll.
Szerző(k): Diószegi JózsefA Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet adó új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.
Szerző(k): InforádióMennyivel nőtt a minimálbér, mi jár egy tanár bántalmazásáért, hány rászorulón segített a kormány – ilyen kérdésekkel indult el a kormány új honlapja, melyet a hétfőn bejelentett tájékoztatási akciósorozat keretében hoztak létre.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan