marketing

02.
05.
19:51
Hárommillió euró jut bormarketingre

Hárommillió euró jut bormarketingre

Összesen 3 millió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.

Szerző(k): MTI-Eco
02.
01.
18:57
Rendkívüli átcsoportosításról döntött a kormány

Rendkívüli átcsoportosításról döntött a kormány

Szerző(k): NAPI
01.
02.
08:16
A támogatott képzés megszűntetése ellenére is népszerű a kereskedelem és marketing szak

A támogatott képzés megszűntetése ellenére is népszerű a kereskedelem és marketing szak

A hazai marketingképzés számára valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek tavalyi évi drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Szerző(k): Tóth Kata
12.
05.
08:24
Bormarketing központot kap Sopron

Bormarketing központot kap Sopron

Megnyit Sopron belvárosában a ForumVinorum bormarketing-központ pénteken.

Szerző(k): MTI
08.
21.
17:09
Kié lesz a zsíros munka? - Kétmilliárd a tét

Kié lesz a zsíros munka? - Kétmilliárd a tét

Egyetlen ajánlattevővel köt majd keretszerződést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a közelgő digitális átállás kommunikációjára, nettó 1,9 milliárd forint értékben.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
25.
18:36
Kérdezik: mennyibe került a közmédia arculatváltása?

Kérdezik: mennyibe került a közmédia arculatváltása?

Közérdekű adatigényléssel fordult az MSZP a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaphoz (MTVA), a párt az arculatváltás költségeire kíváncsi.

Szerző(k): MTI
07.
14.
18:34
Százmilliós büdzsék - Így adják el magukat a fesztiválok!

Százmilliós büdzsék - Így adják el magukat a fesztiválok!

Minden fesztivál másképp népszerűsíti magát, visszatérő elem azonban a közösségi oldalakon való jelenlét erősítése, de volt, akin egy koncert lemondása segített. A Sziget mintegy egymillió eurót fordít reklámra.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
07.
13.
15:26
Mennyit ér egy lájk? Gyanús rajongók a Facebookon

Mennyit ér egy lájk? Gyanús rajongók a Facebookon

Számos cég öl jelentős összegeket arra, hogy minél több lájkot szedjen össze a Facebook-ról, azonban a BBC kutatása arra hívja fel a figyelmet, hogy ezek többsége teljességgel használhatatlan a cég számára.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
06.
26.
17:21
Új módon próbálnak elérni ügyfeleket a kereskedők

Új módon próbálnak elérni ügyfeleket a kereskedők

A fogyasztók új generációja, az úgynevezett többcsatornás vásárlók megjelenésével a kiskereskedelmi vállalatoknak újra kell értelmezniük a bolt és a vásárló fogalmát. A megkérdezett cégvezetők 64 százaléka szerint kockázatot jelent a növekedésre a fogyasztói magatartás és a kiadási szokások változása - derül ki a PricewaterhouseCoopers (PwC) tanácsadó cég friss felméréséből.

Szerző(k): NAPI
05.
17.
17:49
Elhúzódik a bormarketing-rendszer átlakítása

Elhúzódik a bormarketing-rendszer átlakítása

Amennyiben a kormány is rábólint, júliustól a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerül a közösségi bormarketing, az eddig a feladatot ellátó Agrármarketing Centrum pedig szeptember végén jogutód nélkül megszűnik - válaszolta a Napi Gazdaság érdeklődésére a Vidékfejlesztési Minisztérium.

Szerző(k): Kiss Melinda