Az elmúlt évek során megfigyelhető volt, hogy a diplomát elváró hirdetések aránya folyamatosan csökkent. 2020-ban az összes hirdetés 34 százaléka tartalmazott felsőfokú végzettségre vonatkozó kritériumot, ez 2022-ben 26 százalékra apadt.
Szerző(k): Horváth TiborBár a Barbenheimer-jelenség érdekesnek mondható, de marketing szempontból ellenállhatatlan kombinációja egyértelműen szolgálta a konkurens filmstúdiók érdekeit.
Szerző(k): Horváth TiborHatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.
Szerző(k): EconomxMutatjuk a magyar, a lengyel, a cseh, a szlovák és a bolgár fizetéseket az IT-szektorból.
Szerző(k): EconomxJanuárban kezdte meg működését az Indamedia csoport új, média és marketing-kommunikációs online kiadványa, a MediaFuture.
Szerző(k): EconomxFeltárta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége, a Mediashop GmbH szándékosan megtévesztő kommunikációt folytatott négy terméke esetében.
Szerző(k): EconomxCsak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.
Szerző(k): Gáll CsongorMiután Elon Musk a közösségi platformot irányító cég vezére a múlt héten egy antiszemita bejegyzést támogatott, ez több vállalatot, köztük a Walt Disney-t és a Warner Bros Discoveryt is arra késztette, hogy szüneteltesse hirdetéseit a korábban Twitternek nevezett oldalon.
Szerző(k): Economx"A gazdasági vállalkozásoknak is segítséget kell nyújtaniuk a fogyasztóknak ahhoz, hogy megértsék: vásárlói döntéseikkel nekik is fontos szerepük van abban, hogy miként használjuk a szűkösen rendelkezésre álló erőforrásainkat" - foglalta össze a marketing önmagán is túlmutató szerepét a Bonafarm Csoport igazgatója.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba