marketing

11.
15.
17:36
Olyanná válni, mint Szoboszlai: védekezni, támadni, gólt lőni és pacsizni a közönséggel

Olyanná válni, mint Szoboszlai: védekezni, támadni, gólt lőni és pacsizni a közönséggel

„Valószínűleg” az elmúlt harminc év legfontosabb marketinggel foglalkozó könyvét mutatta be a Magyar Marketing Szövetség (MSZSZ), a négyszázhúsz oldalas Trendbook bemutatóján jártunk, ahol többek között kiderült, hogy globális mértékű tehetségkrízissel néz szembe az ágazat.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
12.
19:16
Elegük lett a női teniszezőknek, kőkemény pénzügyi reformot akarnak

Elegük lett a női teniszezőknek, kőkemény pénzügyi reformot akarnak

Tetőfokára hágott a hangulat a WTA (a női teniszezőket tömörítő szakszövetség) vezetői és az élvonal legjobb női játékosai között a mexikói világbajnokságon. A női mezőny elitje már eddig is morcos volt a szövetség intézkedései miatt, de most úgy tűnik, fordulóponthoz érkezett két fél kapcsolata.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
10.
22.
12:54
Meddig lehet elmenni a véleményvezérek elleni fellépésben?

Meddig lehet elmenni a véleményvezérek elleni fellépésben?

Új influenszer típus terjed az interneten, saját magukat deinfluenszerek nevezik. Ám mi van, ha ők is ellenszolgáltatás fejében népszerűsítenek egy másik terméket?

Szerző(k): Drávucz Péter
10.
10.
13:03
Már eldőlt, kik lesznek ennek a válságnak a nyertesei

Már eldőlt, kik lesznek ennek a válságnak a nyertesei

Beszélhetünk-e előremenekülésről recesszió idején? Hogyan maradhat most a víz felszínén az, aki a gazdasági világválság idején egyszer már majdnem elsüllyedt?

Szerző(k): Horváth Tibor
10.
06.
11:54
Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Taylor Swift elment egy focimeccsre, amiből az lett, hogy két amerikai megabrand egymást reklámozta, s ez több százmillió nézőt, új hirdetőket és fogyasztó rajongót hozott. Az amerikai sajtó azonban úgy véli, ez egy dollármilliókról szóló, gondosan becsomagolt marketingfogás.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
29.
12:56
Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
27.
21:18
Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

A pályán egy évtizede bukdácsolnak, a kereskedelmi részleg viszont sikert sikerre halmoz. Míg a szurkolók megállás nélkül bosszankodnak az eredmények miatt, a marketingesek minden nap boldogan mennek haza.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
15.
15:12
Kiderült, kik az ország legjobb marketingesei

Kiderült, kik az ország legjobb marketingesei

Nyolcadik alkalommal rangsorolta a legsikeresebb magyarországi kommunikációs szakembereket a Marketing&Média kommunikációs szaklap.

Szerző(k): Zádori Bence
07.
29.
08:01
Megállt az idő az osztrák kocsmárosnál: schillingért adja a sört, két évtizeddel ezelőtti áron

Megállt az idő az osztrák kocsmárosnál: schillingért adja a sört, két évtizeddel ezelőtti áron

Az euró bevezetése előtti, 2001-es áron, osztrák schillingért kínálja a frissen csapolt sört a grazi Puntingam birtok tulajdonosa. Leleményes marketing terve bevált: a korsónként átszámítva 2,7 euróba kerülő nedű vonzza a látogatókat, mint méz a legyet. Ausztria alvó schilling-készlete 2022 decemberében 6,9 milliárd schilling volt, ami 499 millió eurónak felel meg. Sörben számítva ez körülbelül 180 millió korsónak felel meg.

Szerző(k): Economx
07.
26.
16:14
Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Sokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.

Szerző(k): Sánta András

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.