Tetőfokára hágott a hangulat a WTA (a női teniszezőket tömörítő szakszövetség) vezetői és az élvonal legjobb női játékosai között a mexikói világbajnokságon. A női mezőny elitje már eddig is morcos volt a szövetség intézkedései miatt, de most úgy tűnik, fordulóponthoz érkezett két fél kapcsolata.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaÚj influenszer típus terjed az interneten, saját magukat deinfluenszerek nevezik. Ám mi van, ha ők is ellenszolgáltatás fejében népszerűsítenek egy másik terméket?
Szerző(k): Drávucz PéterBeszélhetünk-e előremenekülésről recesszió idején? Hogyan maradhat most a víz felszínén az, aki a gazdasági világválság idején egyszer már majdnem elsüllyedt?
Szerző(k): Horváth TiborTaylor Swift elment egy focimeccsre, amiből az lett, hogy két amerikai megabrand egymást reklámozta, s ez több százmillió nézőt, új hirdetőket és fogyasztó rajongót hozott. Az amerikai sajtó azonban úgy véli, ez egy dollármilliókról szóló, gondosan becsomagolt marketingfogás.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaFelismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.
Szerző(k): Horváth TiborA pályán egy évtizede bukdácsolnak, a kereskedelmi részleg viszont sikert sikerre halmoz. Míg a szurkolók megállás nélkül bosszankodnak az eredmények miatt, a marketingesek minden nap boldogan mennek haza.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaNyolcadik alkalommal rangsorolta a legsikeresebb magyarországi kommunikációs szakembereket a Marketing&Média kommunikációs szaklap.
Szerző(k): Zádori BenceAz euró bevezetése előtti, 2001-es áron, osztrák schillingért kínálja a frissen csapolt sört a grazi Puntingam birtok tulajdonosa. Leleményes marketing terve bevált: a korsónként átszámítva 2,7 euróba kerülő nedű vonzza a látogatókat, mint méz a legyet. Ausztria alvó schilling-készlete 2022 decemberében 6,9 milliárd schilling volt, ami 499 millió eurónak felel meg. Sörben számítva ez körülbelül 180 millió korsónak felel meg.
Szerző(k): EconomxSokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.
Szerző(k): Sánta András