marketing

09.
06.
12:28
Új marketingvezérrel erősít a magyar barkácsáruházlánc

Új marketingvezérrel erősít a magyar barkácsáruházlánc

Szeptembertől új marketing igazgatóval erősít a Praktiker. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjéhez csatlakozó Sommer Ádám több mint 20 éves, jellemzően kereskedelmi területen szerzett tapasztalatával támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
21.
13:30
Nem kerül több Hitler cimkés bor a piacra

Nem kerül több Hitler cimkés bor a piacra

Több évnyi huzavona utána az olasz borász beadta a derekát (vagy megértette, hogy miért nem tehet másként, minthogy): leállította a Hitler-borok forgalmazását. Illetve: a bor marad, csak az eddigi cimke változik a "történelmi" borospalackokon.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
09.
13:33
Menő a tiktokozás, csak éppen kinyírja a Földet

Menő a tiktokozás, csak éppen kinyírja a Földet

Bár a digitalizációra mint zöld megoldásra tekintünk, minden digitális folyamat termel karbont. Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kilogramm károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kiló szén-dioxid (CO2) éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok-aktivitás.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
27.
07:50
Elhagyja Svájcot a Toblerone

Elhagyja Svájcot a Toblerone

A Mondelez International úgy döntött, hogy a háromszögletű csokoládé gyártásának egy részét elköltözteti Svájcból. Át kell írni a csomagolást is.

Szerző(k): Szabó M. István
05.
25.
11:17
Hol van a tej és a hús a boltokban? És miért? Újabb változás az üzletekben

Hol van a tej és a hús a boltokban? És miért? Újabb változás az üzletekben

Az önkiszolgáló áruházak megszületésével egy időben, közel száz évvel ezelőtt azt is kitalálták a nagy áruházláncok, hogyan tudnák rávenni vevőiket olyan vásárlásokra, amilyeneket egyáltalán nem terveztek, amikor betolták bevásárlókocsijaikat a hipermarketek bejáratán. A nagy trükkre az egészséges étkezés hívei is felfigyeltek.

Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony Csaba
05.
08.
18:03
Botrányos logót vesz elő újra Románia

Botrányos logót vesz elő újra Románia

A bukaresti kormány úgy döntött, hogy előveszi az asztalfiókból azt a logót, amellyel több mint tíz évvel ezelőtt akarták népszerűsíteni Romániát a külföldi utazási irodákban, ám a létrehozását botrányok kísérték.

Szerző(k): Komócsin Sándor
04.
16.
18:43
Franciaország betiltja a kamu bolygómentő marketinget

Franciaország betiltja a kamu bolygómentő marketinget

Jövő évtől tilos lesz Franciaországban termékeket "szén-dioxid-semlegesként" hirdetni anélkül, hogy ezt bizonyítani tudná a gyártója. Jól menő szlogen a klímavédelem, viszont a cégek a környezetvédelmi protokolljukat nem tudják sok esetben igazolni.

Szerző(k): Rácz Gergő
03.
11.
08:35
Özönlenek a magyar kkv-k a Tiktokra

Özönlenek a magyar kkv-k a Tiktokra

2020-ban még megmosolyogták azt a marketingkonferenciákon, aki a Tiktok üzleti felhasználását sürgette a cégek számára, mondván, hogy a fizetőképes korosztály még nincs jelen a platformon.

Szerző(k): Economx
02.
23.
15:16
Nagy átállás jön a Telenornál, egyes szolgáltatások nem lesznek elérhetők

Nagy átállás jön a Telenornál, egyes szolgáltatások nem lesznek elérhetők

Egy héten belül esedékes a Telenor Magyarország átkeresztelése Yettellé, ami nem csak a cégjegyzékben fog nyomot hagyni, hanem a szolgáltatások elnevezésében és a háttérrendszerek működésében is - értesült a hwsw.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
22.
09:01
A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

Tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.

Szerző(k): Tér Diána