Több évnyi huzavona utána az olasz borász beadta a derekát (vagy megértette, hogy miért nem tehet másként, minthogy): leállította a Hitler-borok forgalmazását. Illetve: a bor marad, csak az eddigi cimke változik a "történelmi" borospalackokon.
Szerző(k): Szabó M. IstvánBár a digitalizációra mint zöld megoldásra tekintünk, minden digitális folyamat termel karbont. Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kilogramm károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kiló szén-dioxid (CO2) éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok-aktivitás.
Szerző(k): Molnár CsabaA Mondelez International úgy döntött, hogy a háromszögletű csokoládé gyártásának egy részét elköltözteti Svájcból. Át kell írni a csomagolást is.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz önkiszolgáló áruházak megszületésével egy időben, közel száz évvel ezelőtt azt is kitalálták a nagy áruházláncok, hogyan tudnák rávenni vevőiket olyan vásárlásokra, amilyeneket egyáltalán nem terveztek, amikor betolták bevásárlókocsijaikat a hipermarketek bejáratán. A nagy trükkre az egészséges étkezés hívei is felfigyeltek.
Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony CsabaA bukaresti kormány úgy döntött, hogy előveszi az asztalfiókból azt a logót, amellyel több mint tíz évvel ezelőtt akarták népszerűsíteni Romániát a külföldi utazási irodákban, ám a létrehozását botrányok kísérték.
Szerző(k): Komócsin SándorJövő évtől tilos lesz Franciaországban termékeket "szén-dioxid-semlegesként" hirdetni anélkül, hogy ezt bizonyítani tudná a gyártója. Jól menő szlogen a klímavédelem, viszont a cégek a környezetvédelmi protokolljukat nem tudják sok esetben igazolni.
Szerző(k): Rácz Gergő2020-ban még megmosolyogták azt a marketingkonferenciákon, aki a Tiktok üzleti felhasználását sürgette a cégek számára, mondván, hogy a fizetőképes korosztály még nincs jelen a platformon.
Szerző(k): EconomxEgy héten belül esedékes a Telenor Magyarország átkeresztelése Yettellé, ami nem csak a cégjegyzékben fog nyomot hagyni, hanem a szolgáltatások elnevezésében és a háttérrendszerek működésében is - értesült a hwsw.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.
Szerző(k): Tér Diána