Szkepticizmus jellemzi a magyar cégvezetőket, amikor a Tiktok marketingben való hasznosságáról mesélek nekik. Számos tévhit és hiedelem kering, melyek meggátolják őket abban, hogy elkezdjenek komolyan tervezni a csatornával.
Szerző(k): EconomxA hazai kkv-k egyharmada került már tiltólistára a platformon, az esetek felében indoklás nélkül. A cégek többsége kényszerkapcsolatban él a Facebookkal, ami a bizalomvesztés ellenére továbbra is a legnépszerűbb, és leghatékonyabb hirdetési eszköz számukra - állítja a Marketing Commando elemzése.
Szerző(k): Nagy MartinNagymértékben csökkent az érdeklődés a konzumtéboly iránt és nem csak a tavalyi, járvánnyal terhelt időszakban. A pénzszórás minősített időszaka 2017-ben volt a csúcson, azóta stabilan leszálló ágban van a bődületes marketingtámogatás ellenére is.
Szerző(k): Molnár CsabaMegoszlanak a szakértői vélemények arról, hogy mit léphet a Dior azok után, hogy Travis Scott amerikai rapper koncertjén kilenc ember életét vesztette. A francia luxusmárka januárban dobná piacra az előadóval közös kollekcióját, amelynek megjelenése komoly következményekkel járhat a divatház történetében.
Szerző(k): Tér DiánaA Lidl konyha bemutatja: Az étel iskolája! címmel debütál a vállalat szakácskönyvsorozatának legújabb, hetedik kötete. Az új könyvben a szerzők Széll Tamás Michelin-csillagos séf irányításával a korábbi évek alatt felhalmozódott tudásanyagot gyűjtötték össze és egészítették ki, hogy egy jól használható, gyakorlatias alapszakácskönyvvel támogathassák vásárlóikat a mindennapi főzésben. A több mint félmillió példányban megjelenő szakácskönyv az áruházlánc hűségprogramjának keretében érhető el november 25-től.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzakmai becslések szerint a teljes munkaerő 2,5 százalékának nincs állandó munkahelye.
Szerző(k): Rácz GergőAz elmúlt években folyamatosan emelkedett az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatvezetők, tulajdonosok száma a legmeghatározóbb digitális szakemberek toplistáján, és ezt a folyamatot a koronavírus tovább gyorsította – derül ki a Marketing&Média kommunikációs szaklap elemzéséből. Az idei rangsor dobogósai közül ketten is az e-kereskedelemből érkeztek: duplázott a tavalyi listavezető, Várkonyi Balázs (Extreme Digital, eMAG), míg Palocsay Géza (Adevinta) harmadikként végzett. A top 25-ös rangsor második helyére Vinnai Balázs (Codecool) került.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA 2017-ben indult TikTok alkalmazás idén nyáron világviszonylatban elérte az egy milliárd felhasználót, ami 45 százalékos ugrást jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Az app a felmerülő biztonsági kételyek és korlátozások ellenére is töretlenül népszerű, felhasználói főként az Amerikai Egyesült Államokban, Európában, Brazíliában és Délkelet-Ázsiában találhatóak meg.
Szerző(k): EconomxEgyedüli ajánlattevőként a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., továbbá a Media Dynamics Kft. nyerte el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal részére médiaügynökségi, kapcsolódó nyomdai gyártási és kutatási szolgáltatás ellátására kiírt 12 milliárd forintos keretösszegű közbeszerzést.
Szerző(k): Németh Géza