marketing

09.
02.
12:03
Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
31.
17:31
Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával igényelhetik azok, akik egy igazi olasz pizzával szeretnék enyhíteni az oltással járó kellemetlenségeket. A Pizza Me amellett, hogy vásárlói felé képviseli az oltás fontosságát, a kampányon keresztül más magánvállalatokat is arra ösztönözne, hogy vállalják fel ezt az ügyet. A Blikk szerint a kezdeményezést meghirdették a közösségi portálokon és ki is tört a posztok alatt a háborúskodás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
23.
13:45
Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

A Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
14.
19:43
A marketing a világűrt is legyűri

A marketing a világűrt is legyűri

Hamarosan el lehet már jutni a szélesebb társadalomnak is az űrbe, így várhatóan megjelennek ott is azok a hirdetőtáblák,, amelyeket mindenki ismer az autóutakról.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
21.
19:55
Zöldremosás: Magyarországon is egyre több áldozata lehet az új átverésnek

Zöldremosás: Magyarországon is egyre több áldozata lehet az új átverésnek

Greenwashing, azaz zöldremosás: mivel az elmúlt években egyre fontosabb trend a fogyasztói társadalom számára a gyártók környezetbarát működése, és a termékek környezetre gyakorolt hatása, ezért kiemelten fontos, hogy milyen módon reklámozható egy termék vagy szolgáltatás – mit tehetnek a vállalkozások, hogy ne tévesszék meg a környezettudatos vásárlókat.

Szerző(k): Herman Bernadett
07.
01.
18:12
Elismerésben részesült a Vodafone, mint technológiai munkáltató

Elismerésben részesült a Vodafone, mint technológiai munkáltató

Ezüst fokozatú minősítést kapott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Award versenyén a Vodafone Magyarország - jelentette be a cég.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
31.
08:00
Nagy változás a Lidl pénztárainál, ennyire még nem lehetett spórolni az áruházláncnál

Nagy változás a Lidl pénztárainál, ennyire még nem lehetett spórolni az áruházláncnál

Már országszerte élessé vált a Lidl Plus hűségprogram, amely egyetlen mobilalkalmazásban egyesíti a törzsvásárlói-, és jutalomprogramok, valamint a fintechmegoldásoknál elterjedt költést-, illetve megtakarítást nyomon követő appok pozitív tulajdonságait. Az alkalmazás nemcsak a spórolásban, a forintok fialtatásában segíthet, hanem vásárlási szokásaink feltérképezésében is. Ezzel ideális választás lehet az európai átlagnál árérzékenyebb magyar vásárlóknak.

Szerző(k): Economx
05.
02.
10:33

Odacsapnak a szlovákok a reklámhívásoknak

Szlovákiában készülhet egy olyan lista, amelyre feliratkozhatnak azok, akik nem kérnek a cégektől érkező reklámhívásokból.

Szerző(k): Csernátony Csaba
04.
15.
11:07
A járvány híréhséget hozott

A járvány híréhséget hozott

Tavaly a teljes sajtópiaci bevétel 101,569 milliárd forint volt. A print hirdetési szegmens továbbra is komoly tényező, a válság tovább erősítette azt a tendenciát, hogy a printben bíznak meg a legjobban az emberek - derül ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) legfrissebb, Médiatorta 2020 című felméréséből, amely arra is rámutat, hogy a koronavírus okozta válsághelyzet miatt felgyorsult az online tartalmak monetizálása a piacon, aminek köszönhetően az olvasói bevételek is megjelentek a kiadók bevételi struktúrájában.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
12.
28.
07:08
Pátzay István: Mindenki jobban dédelgeti a saját gyerekét, de ez akkor sem egy lelkizős helyzet

Pátzay István: Mindenki jobban dédelgeti a saját gyerekét, de ez akkor sem egy lelkizős helyzet

Hogyan lehet egymillió pillangóval eladni fehér bort? Drágább vagy olcsóbb borokat veszünk a neten? Túlértékeltek-e a magyar borok - elkényelmesedtek-e a magyar borászok? Miért nem evidencia, hogy a borászat elsősorban egy üzleti vállalkozás? Melyik boros webáruháznak segít be a Google? Hosszan kérdeztük Pátzay Istvánt, a Veritas Borkereskedés ügyvezető tulajdonosát.

Szerző(k): Szabó M. István