marketing

12.
17.
12:46
Eligazít a GVH, hogy mi is a zöld

Eligazít a GVH, hogy mi is a zöld

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közzétette "zöld marketing" tájékoztatóját, amely a vállalkozásokat támogatja a környezetbarát jellegre és fenntarthatóságra vonatkozó, megfelelő reklámgyakorlat kialakításában - tájékoztatta a hivatal csütörtökön az MTI-t.

Szerző(k): Szabó Dániel
12.
08.
14:37
Szegényes karácsony lehet a 2020-as - friss kutatás érkezett

Szegényes karácsony lehet a 2020-as - friss kutatás érkezett

Kevesebben terveznek ajándékozni a járványhelyzetben, sőt kevesebbért is, az idén közel tizedével csökken a karácsonyi vásárlók száma és ötezer forinttal az ajándékokra elköltött összeg - derül ki a Cofidis felméréséből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
08.
13:50
Rendezvénytechnikai üzletággal bővült a Lounge Group

Rendezvénytechnikai üzletággal bővült a Lounge Group

Új divízióval bővíti szolgáltatásait a Lounge Group a hazai piac meghatározó rendezvénytechnikai szolgáltatójának megvásárlásával.

Szerző(k): Domokos László
12.
04.
08:00
A Covid után jön a "sütiapokalipszis" - mit lehet tenni?

A Covid után jön a "sütiapokalipszis" - mit lehet tenni?

Miközben a koronavírus-járvány az egész üzleti világot felkavarta, komoly változások is zajlanak a hirdetési iparban. A közelmúltban még az olyan jogszabályváltozások okoztak fejfájást a cégvezetőknek, mint a GDPR vagy az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelv (ePrivacy), most egy újabb jelentős változás lóg a levegőben: a "sütiapokalipszis". Két éven belül ugyanis a harmadik féltől származó sütik (cookie-k) el fognak tűnni, ami óriási fenyegetést jelent a reklámcégekre nézve. Mit kezd ezzel a helyzettel a piac egyik meghatározó szereplője, az internetes közönségméréssel foglalkozó lengyel kutatócég, a Gemius? Többek között erről mesélt a Napi.hu-nak adott interjújában Lukas Vinkler üzletfejlesztési menedzser, aki a magyarországi terveikről is beszélt.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
10.
08.
16:18
Igazi mamut szállt be a klímaharcba

Igazi mamut szállt be a klímaharcba

Hiába lépett ki az Egyesült Államok a párizsi klímaegyezményből, a jelek szerint a legnagyobb bankja mélyen elkötelezte magát mellette. Ha csak marketingfogás is a JPMorgan lépése, akkor is sokat jelent.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
10.
06.
18:30
Fű alatt megérkezett az új Lidl-őrület a magyar üzletekbe

Fű alatt megérkezett az új Lidl-őrület a magyar üzletekbe

Idén korlátozott számban több országban is megjelent a boltokban a diszkontlánc sajátmárkás ruhakollekciója - így egyebek közt Lidl-ös cipő, póló, papucs, zokni és leggings. A lánc nemrég megszellőztette, hogy hazánkba is elhozza e termékeket, ám - vélhetően az exkluzivitást erősítve - nem jelölt ki semmilyen dátumot a bevezetés kapcsán. Friss akciós újságukból most kiderül, hogy október 5-től már a magyar egységekben is árulják e termékeket.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
23.
15:04
Súlyos versenyjogi törvénysértésre bukkanhatott a GVH

Súlyos versenyjogi törvénysértésre bukkanhatott a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenykorlátozás gyanújával eljárást indított a Star Network MCN Kft.-vel és a 4KIDS Meseportál Kft.-vel szemben. A két, online tartalommenedzsmenttel és marketing-tevékenységgel foglalkozó cég feltételezhetően felosztotta egymás között vevőkörét - közölte a GVH.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
09.
06:40
Keresztkérdés a boltokban: hol legyen a zászlócska a húson

Keresztkérdés a boltokban: hol legyen a zászlócska a húson

A lengyel kereskedőknek gondot okoz, hová tűzzék pontosan azokat a zászlócskákat a húsokra, amelyek feladata, hogy világossá tegyék a vevők előtt, honnan származik a termék.

Szerző(k): Barabás Júlia
04.
20.
07:55
Törvényszerű volt, hogy igen megdrágulnak a maszkok

Törvényszerű volt, hogy igen megdrágulnak a maszkok

Az elmúlt hetek drasztikus maszk- és védőfelszerelés-drágulása mögött nem egyszerűen a kereslet felfutása áll, hanem az is, hogy a boltok pánikszerűen próbáltak kiutat találni a csődből, miután kiderült, hogy a kormányzati mentőcsomag nem sokat ér - írja a G7.

Szerző(k): Szász Péter
02.
04.
13:44
Dupla rekordot döntött az Oreo

Dupla rekordot döntött az Oreo

A Mondelez International felállította a legtöbb, egyszerre kekszet mártogató ember Guiness-világrekordját. A kísérletet azért szervezte az Oreót gyártó és forgalmazó vállalat, hogy megünnepelje a keksz 2019-es rekordértékesítését, amely átlépte immár a 3 milliárd dollárt.

Szerző(k): K. Kiss Gergely