mastercard

05.
31.
13:11
Látványos változás történt a fizetésben, de nem mindenhol

Látványos változás történt a fizetésben, de nem mindenhol

A magyar kis- és középvállalkozások 48 százalék tudta hozni 2020-ban a korábbi év eredményeit és 52 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ezt a szintet most is elérik majd - derül ki a Mastercard friss kutatásából.

Szerző(k): Domokos László
05.
26.
13:33
Új mérőszámot vezetnek be Magyarországon a fizetéseknél

Új mérőszámot vezetnek be Magyarországon a fizetéseknél

A Digitális Fizetési Index a jövőben referenciapontként segíti a piaci szereplőket a fejlesztési irányelvek és szabályalkotások során azáltal, hogy feltárja az infrastruktúrát, a fogyasztói tudást és attitűdöket a különböző fizetési megoldások kapcsán.

Szerző(k): Herman Bernadett
05.
20.
15:23
Kiderült, mit vásárolnak a magyarok az ágyban és a WC-n ülve

Kiderült, mit vásárolnak a magyarok az ágyban és a WC-n ülve

Az e-vásárló magyarok több mint fele rendelt már online, ágyában fekve vagy tévénézés közben, 23 százalékuk tömegközlekedés, 3 százalékuk pedig vezetés közben is vásárolt már az internetről. Arányaiban az 50 évesnél idősebbek között a legtöbb az új belépő, ugyanakkor a webshopok célközönsége jellemzően még mindig a 18-39 éves korosztályból kerül ki – derül ki a Fizetési Élmény Riportból.

Szerző(k): Herman Bernadett
04.
21.
11:13
Nagy változás jön a bankok versenyében

Nagy változás jön a bankok versenyében

Fejlesztették és átalakították a hazai bankszektor legrangosabb versenyét, A Mastercard - Év bankja megmérettetést, amely az idén új kategóriákkal is jelentkezik.

Szerző(k): Herman Bernadett
04.
07.
13:40
Androidosok figyelem: fontos változás jön a fizetésben

Androidosok figyelem: fontos változás jön a fizetésben

Elsőként vezeti be a Google Pay okostelefonos fizetési megoldást a K&H Magyarországon a hazai pénzintézetek között, mely újabb lendületet adhat a bankkártyás, azon belül is a biztonságos, okostelefonos fizetéseknek – közölte a K&H.

Szerző(k): Herman Bernadett
04.
07.
10:40
Itt a legújabb bankkártya: fémből készült, és nagyon sokat tud

Itt a legújabb bankkártya: fémből készült, és nagyon sokat tud

Hosszú hónapokig tartó tervezést és előkészítést követően az MKB Banknál már elérhetőek az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal fémkártyák. A bankfiókokban és az interneten is igényelhető kártyákat egyedülálló szolgáltatáscsomag és különleges, álló formátumú design teszi páratlanná a hazai piacon.

Szerző(k): Herman Bernadett
03.
30.
13:08
Óriási fordulat a fizetésben: mobilon bankol a magyarok többsége

Óriási fordulat a fizetésben: mobilon bankol a magyarok többsége

A magyarok többsége már mobilján bankol - közölte a Mastercard megjegyezve, további funkciókkal még erőteljesebb lehetne a növekedés. A fizetéstechnológiai cég szerint a magyar felhasználók nyitottsága a bankokat is motiválhatja új funkciók és innovatív megoldások bevezetése felé.

Szerző(k): Herman Bernadett
03.
18.
17:05
Kiderült, mit tanultak az emberek a karanténban

Kiderült, mit tanultak az emberek a karanténban

Bezártak az éttermek, az Európai lakosság ezért jobb híján elkezdett főzni. A MasterCard felmérte, mely országokban mely ételek voltak a karanténkonyha legnépszerűbb fogásai. Magyarországon a palcsinta nyert.

Szerző(k): Herman Bernadett
03.
01.
13:12
Így lassítják a járvány terjedését a fizetéssel

Így lassítják a járvány terjedését a fizetéssel

A Mastercard éves kártyahasználattal és attitűdökkel kapcsolatos kutatása mélységeiben tárta fel a hazai vásárlási szokások változásait a világjárvány alatt. Az eredmények alapján az elektronikus fizetések az életünk több területén is átvették az uralmat a készpénztől, és már a kártyát nem használók többsége is magánál tartja a plasztikot.

Szerző(k): Herman Bernadett
02.
13.
23:26
Több mint 13 milliárd forintot költöttek a magyarok tavaly Valentin-napra

Több mint 13 milliárd forintot költöttek a magyarok tavaly Valentin-napra

A szentimentális vásárlók minden eddiginél többet költenek Valentin-napra: az ezzel kapcsolatos kiadások az elmúlt évtizedben 180 százalékkal nőttek Európában az éves Mastercard Love Index szerint. A magyarok tavaly több mint 10 milliárd forinttal költöttek többet, mint 2011-ben. Ennek felét 2020-ban utazásra költötték a szerelmesek, de ékszerre is több mint 350 milliót adtak ki.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna