A Digitális Fizetési Index a jövőben referenciapontként segíti a piaci szereplőket a fejlesztési irányelvek és szabályalkotások során azáltal, hogy feltárja az infrastruktúrát, a fogyasztói tudást és attitűdöket a különböző fizetési megoldások kapcsán.
Szerző(k): Herman BernadettAz e-vásárló magyarok több mint fele rendelt már online, ágyában fekve vagy tévénézés közben, 23 százalékuk tömegközlekedés, 3 százalékuk pedig vezetés közben is vásárolt már az internetről. Arányaiban az 50 évesnél idősebbek között a legtöbb az új belépő, ugyanakkor a webshopok célközönsége jellemzően még mindig a 18-39 éves korosztályból kerül ki – derül ki a Fizetési Élmény Riportból.
Szerző(k): Herman BernadettFejlesztették és átalakították a hazai bankszektor legrangosabb versenyét, A Mastercard - Év bankja megmérettetést, amely az idén új kategóriákkal is jelentkezik.
Szerző(k): Herman BernadettElsőként vezeti be a Google Pay okostelefonos fizetési megoldást a K&H Magyarországon a hazai pénzintézetek között, mely újabb lendületet adhat a bankkártyás, azon belül is a biztonságos, okostelefonos fizetéseknek – közölte a K&H.
Szerző(k): Herman BernadettHosszú hónapokig tartó tervezést és előkészítést követően az MKB Banknál már elérhetőek az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal fémkártyák. A bankfiókokban és az interneten is igényelhető kártyákat egyedülálló szolgáltatáscsomag és különleges, álló formátumú design teszi páratlanná a hazai piacon.
Szerző(k): Herman BernadettA magyarok többsége már mobilján bankol - közölte a Mastercard megjegyezve, további funkciókkal még erőteljesebb lehetne a növekedés. A fizetéstechnológiai cég szerint a magyar felhasználók nyitottsága a bankokat is motiválhatja új funkciók és innovatív megoldások bevezetése felé.
Szerző(k): Herman BernadettBezártak az éttermek, az Európai lakosság ezért jobb híján elkezdett főzni. A MasterCard felmérte, mely országokban mely ételek voltak a karanténkonyha legnépszerűbb fogásai. Magyarországon a palcsinta nyert.
Szerző(k): Herman BernadettA Mastercard éves kártyahasználattal és attitűdökkel kapcsolatos kutatása mélységeiben tárta fel a hazai vásárlási szokások változásait a világjárvány alatt. Az eredmények alapján az elektronikus fizetések az életünk több területén is átvették az uralmat a készpénztől, és már a kártyát nem használók többsége is magánál tartja a plasztikot.
Szerző(k): Herman BernadettA szentimentális vásárlók minden eddiginél többet költenek Valentin-napra: az ezzel kapcsolatos kiadások az elmúlt évtizedben 180 százalékkal nőttek Európában az éves Mastercard Love Index szerint. A magyarok tavaly több mint 10 milliárd forinttal költöttek többet, mint 2011-ben. Ennek felét 2020-ban utazásra költötték a szerelmesek, de ékszerre is több mint 350 milliót adtak ki.
Szerző(k): Szabó Zsuzsanna