A felhasználók már össze is kapcsolhatják Instagram fiókjukat Threads profiljukkal, ám egy újításnak köszönhetően akár bejelentkezés nélkül is használhatják a platformot.
Szerző(k): EconomxMi a különbség a Coke és a Pepsi között? - teszi fel ezt a kérdést a Bloomberg. Az amerikai portál összehasonlítását mi egy kicsit felturbózzuk azzal, hogy a képletbe helyezzük Magyarországot. Egyébként a megoldás nem az üdítők ízesítésében, hanem a munkavállalók boldogulásában keresendő.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaMax Scherms szerint felháborító, hogy a fundamentális jogok gyakorlásához a Meta pénzt kér.
Szerző(k): Zádori BenceLassan a kisebb részvények is kezdik felvenni az emelkedés tempóját az amerikai részvénypiacon, s nem csak a nagy technológiai cégek húzzák a tőzsdét. Az infláció alábbhagyása alaposan megmozgatta a befektetők fantáziáját.
Szerző(k): EconomxMég „nem lát” de már rögtön az ébredés után a telefonját nyomkodja a Meta vezére, ezt a rossz szokását képtelen levetkőzni. Mark Zuckerberg imádja a küzdősportokat, heti 60 órát tölt az irodájában és ugyanazt az outfitet hordja, szerinte így az öltözködés helyett több ideje marad a fontos dolgokra. A milliárdos 4000 kalóriát is képes bevinni naponta, odavan a gyorskajáért.
Szerző(k): Németh TamásA Meta példáját követve a TikTok csütörtökön fellebezett a digitális piacokról szóló törvény (DMA) által meghatározott kapuőr státusz ellen.
Szerző(k): Zádori BenceA Bizottság arra kérte az óriáscéget, hogy adjon arról tájékoztatást, hogy milyen intézkedéseket tett a fogyasztók online védelme érdekében, főként az alapvető jogok védelmére és az illegális termékek árusítására tekintettel.
Szerző(k): Zádori BenceA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.
Szerző(k): Zádori BenceA Meta a választási hirdetésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak közepette szerdán új irányelvet vezetett be, amely megtiltja a hirdetőknek, hogy a generatív mesterséges intelligencia szoftverét politikai hirdetésekhez használják a Facebookon és az Instagramon.
Szerző(k): Horváth Tibor