Miután a szakemberek váratlan problémákkal találták szembe magukat az M1‒M0-csomópont bontásakor, nagyszabású felújítás vált szükségessé a sokak által használt lehajtó esetében. Jár-e pluszköltséggel majd a lehetőleg nyárra befejeződő újjáépítés? Hogyan érinti a komplex átépítés fejleménye az arra közlekedő autósokat? Ezeknek jártunk utána.
Szerző(k): Sándor ZoltánA bontások alkalmával kiderült, hogy rosszabb a helyzet, mint a szakemberek elsőre gondolták, ezért teljesen újra kell építeni az útpálya szerkezetét az M1-M0 találkozásánál. Az előre nem látott problémák miatt az átlagosnál tovább tart az erre a szakaszra tervezett korlátozás, illetve a forgalom csak egy sávon haladhat.
Szerző(k): G. É.A régi helyett széltében tágabb gyalogos-kerékpáros hidat építenek az autópálya fölé, s várhatóan 2025 végére készülhet el. Figyelmeztettek, a későbbiekben számítani kell majd forgalomkorlátozásra is.
Szerző(k): S. Z.Az M8 autópálya Dunavecse és Dunaújváros közötti szakaszán, az 1682 méter hosszú Duna feletti Pentele hídon idén egy előre tervezett karbantartási munka kezdődik, amely elengedhetetlen a biztonságos közlekedés fenntartásához.
Szerző(k): Kiffer AnnaMegkezdődött az M30-as autópálya lezárással érintett szikszói szakaszán az instabil talajszerkezet megerősítésének előkészítése.
Szerző(k): L. K.A bővítési munkálataok során kitermelt, állami tulajdonban álló faanyagot szociális tűzifaként a vonatkozó jogszabályok alapján lehet igényelni.
Szerző(k): EconomxA jelenlegi kedvezőtlen gazdasági körülmények között avatott fel új aszfaltkeverő üzemet a SWIETELSKY Magyarország Kft. október 3-án. E mellett pedig számos új innovatív megoldással készül a vállalat a piaci lehetőségekre.
Szerző(k): Z. B.Többször is akár háromszoros, de legalább kétszeres forgalom jöhet az autóutakon. Egyes útvonalakon 1-1,5 órával is hosszabb lehet a menetidő. Fontos tanácsokat hangsúlyoznak az érintett sofőröknek.
Szerző(k): S. Z.