A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsÁtadták a kiváló üzleti márka díját a MagyarBrands Gálán. A díjátadó műsorán több kiváló hazai márkát jelöltek a díjakra a következő kategóriákban: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka.
Szerző(k): Varga CsengeHeteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsTöbb millió forint értékű hamis márkajelzésű ruhaszállítmányra bukkant a NAV az M7-esen. Felcímkézett, névre szóló csomagokat szállított a román kisbusz Olaszországba.
Szerző(k): Varga CsengeA Toblerone hamarosan eltávolítja a Matterhorn hegycsúcsot a csomagolásáról, ezzel együtt a csokoládé gyártásának egy részét Svájcból Szlovákiába helyezik át.
Szerző(k): Hercsel AdélA klasszikus McDonald’s helyett az orosz Vkuszno i Tocska éttermekben a vásárlók például a BigMac helyett Bikmakot ehetnek, és a Coca-Cola hiányában CoolColát ihatnak. Az eredeti Starbucks logón szereplő sellőt pedig egy hagyományos orosz fejkendőt viselő nőre cserélték le, miközben az orosz Ikea bútorait az orosz rabok szerelhetik össze a börtönökben.
Szerző(k): Horváth BalázsAz Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
Szerző(k): EconomxVan-e értelme a magyar borpiacon high level kategóriájú borokat készíteni, és ha igen, akkor azt mikor illik meginni? Mindez az Egri Bikavér Ünnepi Napok kapcsán került szóba, mivel sajtóhírek szerint egy új, felső kategóriás bikavért fognak bemutatni. A Napi.hu friss videós podcastjában ma borról és borászatról beszélgettünk Gál Tibor borásszal.
Szerző(k): Szabó M. IstvánVan-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.
Szerző(k): Molnár Csaba