Tavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaNégy luxusbrand került fel a világ legértékesebb márkái közé a londoni székhelyű Kantar piackutató 2020 BrandZ Top 100 listájára. Válság ide vagy oda, a gazdagoknak megmaradnak a kedvenc brandjeik.
Szerző(k): Szabó DánielAz amerikai televíziós üzleti valóságshow-k egyik sztárja - ebben a szerepében Donald Trump elnök egyik utódja - figyelmeztette a vállalatok menedzsereit és tulajdonosait, hogy a válság alatti viselkedősük döntő hatással lesz jövőjükre.
Szerző(k): Komócsin SándorA Hermés francia luxusmárka tavalyi profitja az elemzői várakozásoknak megfelelő mértékben, 9 százalékkal, 1,528 milliárd euróra emelkedett - közölte az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielOlaszországban politikusok, agrárgazdálkodók és a környezetvédők is belekötöttek a Ferreróba, az édességek egyik koronázatlan királya, a Nutella gyártójába, mert úgy látták, nem megfelelő módon szerzi be a termék egyik fontos alapanyagát, a mogyorót.
Szerző(k): Komócsin SándorAz Aston Martinra vetettek szemet a Geelynél.
Szerző(k): Szabó DánielNem csak Borkai Zsolt, hanem a Fidesz által az utódjának kinézett Dézsi Csaba is jó kapcsolatot ápol Somogyi János győri nagyvállalkozóval: közösen dobnának piacra egy konyhai mérleget. Garantált a kiváló minőség.
Szerző(k): Vég MártonA csehek büszkék rá, hogy számos termékmárkájuk túlélte a szocializmus összeomlását annak ellenére, hogy ott is megjelentek a legelterjedtebb nyugati áruk saját jól ismert márkanevük alatt. Van néhány nagy meglepetés.
Szerző(k): Barabás JúliaA magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.
Szerző(k): K. Kiss Gergely