márka

10.
17.
20:27
Az Apple-t és a Google-t megelőzi a híre

Az Apple-t és a Google-t megelőzi a híre

Immár a hetedik egymást követő évben lett az Apple és a Google a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
11.
16:15
Ismét egy lista, amelyben Magyarország régiós sereghajtó

Ismét egy lista, amelyben Magyarország régiós sereghajtó

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is - írja az MTI. A magyar cégek márkaértéke az előző évivel megegyező 52. helyen áll a 2019-es százas listán, a régióban ennél csak jobb eredmények születtek.

Szerző(k): Szász Péter
10.
03.
14:14
Megújul a magyar alapítású sikercég - minden sportolót megcéloznak

Megújul a magyar alapítású sikercég - minden sportolót megcéloznak

Új stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét a magyar alapítású Scitec, amely Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő márkája. A megújulás jegyében két új almárkát is kifejlesztettek, egyúttal megújul a Scitec vállalati arculata is, amellyel szintén a szélesebb fogyasztói közönség megszólítása a cél.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
02.
06:40
Elfelejthetjük a UPC nevet is

Elfelejthetjük a UPC nevet is

Jövő áprilistól megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait - írja a hwsw.hu.

Szerző(k): Szász Péter
09.
25.
13:16
Jó negyedévet zárt a Nike

Jó negyedévet zárt a Nike

A Nike amerikai sportszergyártó profitja és bevétele a vártnál nagyobb lett az augusztus végével záródott első pénzügyi negyedévben - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
31.
10:00
Könnyű elveszteni a vevők bizalmát

Könnyű elveszteni a vevők bizalmát

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - derül ki az Oracle új felméréséből.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
18.
10:09
Több "népautót" és SUV-ot adna el a Ferrari

Több "népautót" és SUV-ot adna el a Ferrari

A Ferrari több olcsóbb, de prémiumkategóriás autót adna el 2022-ig. Hamarosan jön még a Purosangue, ami lényegében egy sportos terepautó lesz, vagyis egy olyan SUV, mint a Lamborghini Urus - közölte a sportkocsigyártó cég elnöke, John Elkann az idei Concours d’Elegance eseményen.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
23.
12:29
Nőtt a francia luxusmárka forgalma

Nőtt a francia luxusmárka forgalma

A Hermés francia luxusmárka bevétele 12 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
09.
12:29
Félmilliárdért felmérné az állam a hazai turizmust

Félmilliárdért felmérné az állam a hazai turizmust

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 585 millió forintos keretszerződést írt ki a belföldi és a külföldi turizmus kutatására, a majdani nyertesnek három hónapja lesz a teljesítésre.

Szerző(k): Németh Géza
06.
20.
16:03
Mától forgalmazza a 2Rule kollekcióját az Intersport

Mától forgalmazza a 2Rule kollekcióját az Intersport

Az Intersporttal kötötte meg első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt.

Szerző(k): Domokos László