Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is - írja az MTI. A magyar cégek márkaértéke az előző évivel megegyező 52. helyen áll a 2019-es százas listán, a régióban ennél csak jobb eredmények születtek.
Szerző(k): Szász PéterÚj stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét a magyar alapítású Scitec, amely Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő márkája. A megújulás jegyében két új almárkát is kifejlesztettek, egyúttal megújul a Scitec vállalati arculata is, amellyel szintén a szélesebb fogyasztói közönség megszólítása a cél.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJövő áprilistól megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait - írja a hwsw.hu.
Szerző(k): Szász PéterA Nike amerikai sportszergyártó profitja és bevétele a vártnál nagyobb lett az augusztus végével záródott első pénzügyi negyedévben - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - derül ki az Oracle új felméréséből.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Ferrari több olcsóbb, de prémiumkategóriás autót adna el 2022-ig. Hamarosan jön még a Purosangue, ami lényegében egy sportos terepautó lesz, vagyis egy olyan SUV, mint a Lamborghini Urus - közölte a sportkocsigyártó cég elnöke, John Elkann az idei Concours d’Elegance eseményen.
Szerző(k): Szabó DánielA Hermés francia luxusmárka bevétele 12 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA Nemzeti Kommunikációs Hivatal 585 millió forintos keretszerződést írt ki a belföldi és a külföldi turizmus kutatására, a majdani nyertesnek három hónapja lesz a teljesítésre.
Szerző(k): Németh GézaAz Intersporttal kötötte meg első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt.
Szerző(k): Domokos László