A médiafogyasztóknak néha fel sem tűnik, de máskor botrányokhoz vezet egy-két rosszul elhelyezett hirdetés. A légi szerencsétlenségek mellett virító repülőjegyhirdetés, vagy a terrortámadásról szóló hírbe becsúszott fekete pénteki akciók reklámja nemcsak ízléstelen, de hatalmas kárt okozhat egy-egy márkának. A hazai hirdetési piacon a márkabiztonság ezen aspektusára egyelőre kevés cég figyel, pedig az Indamedia Sales és a Whitereport közös kutatása alapján itthon sem vehetik ezt félvállról sem a legnagyobb, sem a legkisebb márkák. A kvalitatív felmérés eredményeiről, valamint a brand safety fontosságáról beszélgettünk Incze Kingával, a szakértői interjúk készítőjével.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb nagy előrelépés előtt áll az a nyolc magyarországi divattervező, akik kollekcióit már a milánói divathét kifinomult ízlésű, egyben vastag bukszájú látogatói is megismerhették.
Szerző(k): Komócsin SándorHét év után újraindult az egykori állami Piszkei papírgyár által felfuttatott és évtizedekig piacvezető Crepto márkájú toalettpapírok, Szilvia papírtörlők és Nárcisz papír zsebkendők gyártása. A Magyar Piszke Papír Kft. további öt új háztartás-higiéniai papírtermékkel rukkolt elő, a teljes palettát pedig 14-re kívánják bővíteni a közeljövőben.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsökkenő eladásokkal nyitotta az évet az uniós autópiac, míg Magyarországon növekedés volt. Körkép az uniós és a magyar piacról márkákkal, eredményekkel és piaci részesedésekkel.
Szerző(k): Csernátony CsabaÖt új márkát védetett le Kínában Ivanka Trump - adta hírül az AP hírügynökségre hivatkozva az Index.
Szerző(k): Szabó DánielTartozása miatt felszámolás alá került a Traubisodát több mint húsz éve gyártó debreceni vállalkozás, amelynek üzemét és védjegyeit 1,1 milliárd forintért hirdették meg eladásra. Magyarországon közel fél évszázada gyártják az osztrák eredetű, szőlőízű Traubit.
Szerző(k): Domokos ErikaTovább bővül a Wallis által külföldön forgalmazott új autók köre, miután a Wallis Automotive Europe (WAE) megállapodott a Ssangyong dél-koreai autómárka forgalmazásáról a cseh- és szlovák piacokon - írja közleményében a cég, amely az Altera Nyrt-n keresztüli befolyásszerzéssel hamarosan megjelenik a Budapesti Értéktőzsdén.
Szerző(k): Szabó DánielA Mészáros Lőrinc nagyvállalkozóhoz köthető 2Rule nem az első hazai sportmárka, ám a többit nem részesíti nagyvonalú támogatásban a kormány.
Szerző(k): Komócsin SándorMészáros Lőrinc nemzeti sportruházatgyártó cége korábbi ígéretével ellentétben nem magyar: jelenleg a termékek mindössze ötöde készül Magyarországon, az is külföldi alapanyagból - adta hírül a Népszava.
Szerző(k): Domokos Erika