Szélesi Ágnes – a visszavonult futballista, és jelenlegi edző Szélesi Zoltán felesége – a kisebbségi tulajdonosa a Magyar Sportmárka Zrt. nevű új cégnek, amelyet Mészáros Lőrinc cégcsoportja most indított - írja a HVG.
Szerző(k): Domokos ErikaEgyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként, hogy saját márkanevet építsenek ki a szabolcsi almának - mondta a Magyar Hírlapnak Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMegdrágítaná bizonyos használt autók behozatalát a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (Gémosz), tárgyalnak a kormánnyal, a választások után talán eredmény születik.
Szerző(k): Szász PéterMintegy 3,2 milliárd forintból épített gyártó és palackozó üzemet a Márka Üdítőgyártó Kft. a Bács-Kiskun megyei Felsőlajoson 500 millió forint európai uniós támogatással.
Szerző(k): Domokos LászlóAz ötödik egymást követő évben is az Apple és a Google bizonyult a világ legértékesebb márkájának az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Szerző(k): Domokos ErikaMilka Waves néven új táblás csokoládét vezet be a Mondelez International, amelyet az egész európai piac számára a társaság székesfehérvári üzemében fognak gyártani.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA&DRIS néven alapít új márkát a DFO International befektetésével a megboldogult sikeres magyar divatcég, a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila. A kínai piacot veszik célba, már azt is tudni, hol debütálnak - derül ki az új márka közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielCsinos kis összegre becsüli a Dacia márka értéket a Brand Finance tanácsadó cég, miután kiderítette, hogy Romániában ez a legnépszerűbb termékmárka. A többi helyezett között is sok olyan található, amely Magyarországon is ismert.
Szerző(k): Barabás JúliaLengyelország mindig is ismert volt kozmetikumairól, szépítőszereiről, krémjeiről. Mára ez az iparág odáig fejlődött, hogy a világ hatodik legnagyobb ilyen ágazata és egyes lengyel termékek verik az luxusmárkákat is.
Szerző(k): Barabás Júlia