A GfK évente készülő Kereskedelmi Márkák Analízisének legfrissebb adatai szerint a tavalyi évben ötéves stagnálás után enyhén, de emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak piaci részaránya. E márkák legfőbb bázisául a diszkontok, drogériák és a szupermarketek szolgálnak.
Szerző(k): EconomxA Suzukié a legnagyobb szelet, így átvette a vezetést az Opeltől.
Szerző(k): Csernátony CsabaA világ autóiparának átalakulása miatt öt éven belül eltűnhet a színről a japán autómárkák fele - állítják iparági elemzők. A Nissan tulajdonvásárlása a Mitsubishiben már ennek a folyamatnak a jele, de nem ez az első bizonyíték arra, hogy eljött egye márkák önállóságának végórája.
Szerző(k): Komócsin SándorEgy négyes metrót lehetne építeni abból a pénzből, amit a brit monarchia hoz egy évben Nagy-Britanniának, a királyi ház értékét pedig a magyar GDP-nek megfelelő összegre becsli egy tanácsadó cég.
Szerző(k): EconomxA Disney a legerőteljesebb, az Apple pedig a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2016-os Global 500 ranglistája szerint.
Szerző(k): MTIOlasz designerek által tervezett, román gyártású cipő- és táskamárka érkezett Magyarországra. A Váci utcában nyitott bolttól a tulajdonosok 700 ezer euró forgalmat várnak.
Szerző(k): EconomxA dán prémium szórakoztatóelektronikai márka, a Bang & Olufsen jövőre 20 százalékos forgalombővüléssel számol Magyarországon az idei 100 millió forintos várható forgalom után.
Szerző(k): MTILenyűgöző forgalom-növekedés, emelkedő kereskedői kereslet és az új kínálat korlátozottsága drágítja a budapesti kiskereskedelmi ingatlanpiacot - olvasható a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb elemzésében. Idén 13 új márka érkezett, illetve érkezik az év végéig a piacra.
Szerző(k): EconomxElkészült a Samsonite-Hungária szekszárdi újabb technológiai fejlesztése.
Szerző(k): Economx