Ahogy a Z-generáció felnőtté válik, az élelmiszer- és italgyártó cégek azon fáradoznak, hogy márkáikhoz vonzzák őket. Szakemberek szerint az 1997 és 2012 között születettek már hozzászoktak a nagyobb választékhoz, illetve a gyorsan elfogyasztható ételekhez és italokhoz.
Szerző(k): EconomxFejér vármegyében az utóbbi egy évben gyakrabban loptak katalizátorokat az autókból, mint korábban. A Fejér Vármegyei Rendőrfőkapitányság körüljárta a témát, és ismertette, mire érdemes figyelni a tolvajokkal kapcsolatban.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraBúcsúzik Magyarország egyik legnépszerűbb és legismertebb márkája.
Szerző(k): EconomxMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): EconomxA Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsÁtadták a kiváló üzleti márka díját a MagyarBrands Gálán. A díjátadó műsorán több kiváló hazai márkát jelöltek a díjakra a következő kategóriákban: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka.
Szerző(k): Varga CsengeHeteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsTöbb millió forint értékű hamis márkajelzésű ruhaszállítmányra bukkant a NAV az M7-esen. Felcímkézett, névre szóló csomagokat szállított a román kisbusz Olaszországba.
Szerző(k): Varga CsengeA Toblerone hamarosan eltávolítja a Matterhorn hegycsúcsot a csomagolásáról, ezzel együtt a csokoládé gyártásának egy részét Svájcból Szlovákiába helyezik át.
Szerző(k): Hercsel Adél