márka

12.
09.
14:58
Az agrárberuházások támogatása kerül fókuszba a Takarékbanknál

Az agrárberuházások támogatása kerül fókuszba a Takarékbanknál

A Takarékbank hitelezési politikájában előtérbe helyezi a nagyobb hozzáadott értéket termelő agrárberuházásokat annak érdekében, hogy támogassa a stratégiai nemzetgazdasági ágazatot - közölte a Magyar Bankholding részeként működő pénzintézet az MTI-vel.

Szerző(k): Szabó M. István
12.
01.
18:30
Csak egri bikavér tölthető ebbe az üvegbe

Csak egri bikavér tölthető ebbe az üvegbe

Több év fejlesztési munkát követően elkészült és most be is mutatkozott az Egri borvidék egyedi palackja. Az 1552 Eger feliratot viselő borosüvegbe csak egri bikavér tölthető, amit a palackot gondozó Egri Borműhely borászai egyfajta védjegynek szánnak: ezáltal még könnyebben beazonosítható lesz az észak-magyarországi borvidék legfontosabb bora.

Szerző(k): Szabó M. István
10.
25.
06:40
Másként vásárolnak a románok, mint korábban

Másként vásárolnak a románok, mint korábban

Romániában is megváltoztatta a fogyasztói szokásokat a koronavírus-járvány, megszakadt az a folyamat, hogy a vevők hajlandóak voltak többet fizetni a márkás termékekért.

Szerző(k): Komócsin Sándor
10.
15.
07:56
A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

Nem okozott meglepetést a Dior, a Louis Vuitton és a Givenchy tulajdonosa. Az LVMH friss jelentése szerint ugyanis kétszámjegyű növekedést könyveltek el, ami túlszárnyalta az elemzői várakozásokat.

Szerző(k): Tér Diána
10.
07.
10:10
Másik cég működteti a 2,5 millió magyar vásárlót megcélzó outletet

Másik cég működteti a 2,5 millió magyar vásárlót megcélzó outletet

Októbertől a Premier Outlet Budapestet üzemeltető ROS Retail Outlet Shopping felel az M3 Outlet Polgár irányításáért is.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
24.
08:08
Sportcipőhiány lesz az év végére, most kell vásárolni

Sportcipőhiány lesz az év végére, most kell vásárolni

A Nike csütörtökön csökkentette a 2022-es pénzügyi évre vonatkozó értékesítési várakozásait, és közölte, hogy késésekre számít az ünnepi vásárlási szezonban, az ellátási lánc válságát okolva. Vietnamban gyártási nehézségek miatt leállnak az üzemeik, miközben a szállítási költségek is megugrottak, és a termékek szállításában is fennakadások vannak. Hasonló problémái vannak az Adidasnak és más ruházati cégeknek is.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
10.
10:46
Kína egy magyarországi fegyverrel támadja a nemzetközi márkákat

Kína egy magyarországi fegyverrel támadja a nemzetközi márkákat

A kínai állami média és a kormánypárt tagjai több külföldi márkát is erősen kritizálnak, bírálva őket a vásárlók megtévesztéséért, miután a hatóságok hamis reklámozás miatt megbírságolták a Canada Goose ruházati vállalat kínai egységét. Állítják, hogy a kínai fogyasztóknak gyengébb minőségű árukat adnak el. Célkeresztbe kerültek az élelmiszergyártók is, hogy rosszabb termékeket készítenek az ázsiai ország piacára. Ilyen kritikát Magyarország is megfogalmazott már.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
02.
15:50
Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Befejezi működését a Je Suis Belle divatmárka. A főképp kézimunkával dolgozó társaság már tavaly kénytelen volt bezárni budapesti boltját a pandémia miatt megváltozott üzleti környezetben, de akkor a tulajdonosok még bizakodóak voltak és a webshopra helyezték a fókuszukat. A remények azonban most szertefoszlottak.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
23.
13:45
Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

A Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.

Szerző(k): K. Kiss Gergely