Több év fejlesztési munkát követően elkészült és most be is mutatkozott az Egri borvidék egyedi palackja. Az 1552 Eger feliratot viselő borosüvegbe csak egri bikavér tölthető, amit a palackot gondozó Egri Borműhely borászai egyfajta védjegynek szánnak: ezáltal még könnyebben beazonosítható lesz az észak-magyarországi borvidék legfontosabb bora.
Szerző(k): Szabó M. IstvánRomániában is megváltoztatta a fogyasztói szokásokat a koronavírus-járvány, megszakadt az a folyamat, hogy a vevők hajlandóak voltak többet fizetni a márkás termékekért.
Szerző(k): Komócsin SándorNem okozott meglepetést a Dior, a Louis Vuitton és a Givenchy tulajdonosa. Az LVMH friss jelentése szerint ugyanis kétszámjegyű növekedést könyveltek el, ami túlszárnyalta az elemzői várakozásokat.
Szerző(k): Tér DiánaOktóbertől a Premier Outlet Budapestet üzemeltető ROS Retail Outlet Shopping felel az M3 Outlet Polgár irányításáért is.
Szerző(k): Csernátony CsabaÖtször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.
Szerző(k): Szabó DánielA Nike csütörtökön csökkentette a 2022-es pénzügyi évre vonatkozó értékesítési várakozásait, és közölte, hogy késésekre számít az ünnepi vásárlási szezonban, az ellátási lánc válságát okolva. Vietnamban gyártási nehézségek miatt leállnak az üzemeik, miközben a szállítási költségek is megugrottak, és a termékek szállításában is fennakadások vannak. Hasonló problémái vannak az Adidasnak és más ruházati cégeknek is.
Szerző(k): Szabó DánielA kínai állami média és a kormánypárt tagjai több külföldi márkát is erősen kritizálnak, bírálva őket a vásárlók megtévesztéséért, miután a hatóságok hamis reklámozás miatt megbírságolták a Canada Goose ruházati vállalat kínai egységét. Állítják, hogy a kínai fogyasztóknak gyengébb minőségű árukat adnak el. Célkeresztbe kerültek az élelmiszergyártók is, hogy rosszabb termékeket készítenek az ázsiai ország piacára. Ilyen kritikát Magyarország is megfogalmazott már.
Szerző(k): Szabó DánielBefejezi működését a Je Suis Belle divatmárka. A főképp kézimunkával dolgozó társaság már tavaly kénytelen volt bezárni budapesti boltját a pandémia miatt megváltozott üzleti környezetben, de akkor a tulajdonosok még bizakodóak voltak és a webshopra helyezték a fókuszukat. A remények azonban most szertefoszlottak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.
Szerző(k): K. Kiss Gergely