A globális felmérésben a válaszadók 84 százaléka úgy ítélte meg, hogy az internetes és informatikai szolgáltatások segítették átvészelnie a koronavírus-járványt. Ha fennakadás van, szerintük mindegy, hogy a szolgáltató vagy a márka a hibás - írta meg a Ciscora hivatkozva az MTI.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA közösségi médiában zajló reklámtevékenység érdekessége, hogy nincs összefüggés a hirdetések hatékonysága és a között, hogy hány követője van egy-egy vállalatnak vagy márkának - derült ki egy romániai felmérésből.
Szerző(k): Barabás JúliaForradalmi átalakulást sejtet a nagy multinacionális cégek és reklámhordozóik viszonyában az a gesztus, amellyel Cristiano Ronaldo félretolt két Coca-Cola-palackot maga elől sajtótájékoztatóján. Egyes szakértők szerint per lehet az ügyből, mások szerint nem kéne pitiánernek lenniük a világ legnagyobb vállalatainak.
Szerző(k): Komócsin SándorAz amerikai Mattel játékgyártó lehetővé teszi egyes termékei vásárlóinak, hogy visszaküldjék a céghez használt játékaikat újrahasznosítás céljára. Így ahol születtek, ott fejezik be földi pályafutásukat.
Szerző(k): Komócsin SándorA tavalyi Oscar-gála adta az ötletet a ruhakollekcióhoz.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz adidas tavalyi adózott nyeresége 429 millió euróra csökkent a 2019. évi 1,92 milliárd euróról, bevétele 16 százalékkal 19,85 milliárd euróra esett.
Szerző(k): Rácz GergőCsökkent a Hermés francia luxusmárka profitja tavaly, részben a koronavírus-járvány miatt visszaesett forgalom hatására - közölte az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaTizenöt évig tartó próbálkozás után megválik az adidas az amerikai Reeboktól - jelentette be a német sportszergyártó. Arra jutottak, külön jobbak a lehetőségek.
Szerző(k): Rácz GergőHárom év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Szerző(k): Domokos László