márka

08.
18.
12:55
Ronaldo még magasabbra teszi a lécet

Ronaldo még magasabbra teszi a lécet

Cristiano Ronaldo javában építi jövőjét, amiből a focizás befejezése után is úgy fog élni, mint Marci Hebesen. Ezúttal a hajátültetési bizniszben terjeszkedett, ami nem a kispénzű átlagszurkolókat célozza meg.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
11.
15:24
Harminc százalékkal megugrott a digitális alkalmazások használta

Harminc százalékkal megugrott a digitális alkalmazások használta

A globális felmérésben a válaszadók 84 százaléka úgy ítélte meg, hogy az internetes és informatikai szolgáltatások segítették átvészelnie a koronavírus-járványt. Ha fennakadás van, szerintük mindegy, hogy a szolgáltató vagy a márka a hibás - írta meg a Ciscora hivatkozva az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
30.
07:40
Jól működik a Lidl titkos fegyvere

Jól működik a Lidl titkos fegyvere

A közösségi médiában zajló reklámtevékenység érdekessége, hogy nincs összefüggés a hirdetések hatékonysága és a között, hogy hány követője van egy-egy vállalatnak vagy márkának - derült ki egy romániai felmérésből.

Szerző(k): Barabás Júlia
06.
18.
16:26
Győzelemre állnak a szponzorok ellen lázadó sztárok

Győzelemre állnak a szponzorok ellen lázadó sztárok

Forradalmi átalakulást sejtet a nagy multinacionális cégek és reklámhordozóik viszonyában az a gesztus, amellyel Cristiano Ronaldo félretolt két Coca-Cola-palackot maga elől sajtótájékoztatóján. Egyes szakértők szerint per lehet az ügyből, mások szerint nem kéne pitiánernek lenniük a világ legnagyobb vállalatainak.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
12.
11:21
Hazamennek "meghalni" a Barbie babák

Hazamennek "meghalni" a Barbie babák

Az amerikai Mattel játékgyártó lehetővé teszi egyes termékei vásárlóinak, hogy visszaküldjék a céghez használt játékaikat újrahasznosítás céljára. Így ahol születtek, ott fejezik be földi pályafutásukat.

Szerző(k): Komócsin Sándor
04.
10.
13:04
Megérkezett Brad Pitt ruhakollekciója: 330 ezer forint egy póló

Megérkezett Brad Pitt ruhakollekciója: 330 ezer forint egy póló

A tavalyi Oscar-gála adta az ötletet a ruhakollekcióhoz.

Szerző(k): Csernátony Csaba
03.
10.
16:54
Lassabban szaladt tavaly az adidas is

Lassabban szaladt tavaly az adidas is

Az adidas tavalyi adózott nyeresége 429 millió euróra csökkent a 2019. évi 1,92 milliárd euróról, bevétele 16 százalékkal 19,85 milliárd euróra esett.

Szerző(k): Rácz Gergő
02.
19.
15:05
Csökkenő profitról jelentett a Hermés luxusmárka

Csökkenő profitról jelentett a Hermés luxusmárka

Csökkent a Hermés francia luxusmárka profitja tavaly, részben a koronavírus-járvány miatt visszaesett forgalom hatására - közölte az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
02.
16.
17:50
Megválik testvérmárkájától az adidas

Megválik testvérmárkájától az adidas

Tizenöt évig tartó próbálkozás után megválik az adidas az amerikai Reeboktól - jelentette be a német sportszergyártó. Arra jutottak, külön jobbak a lehetőségek.

Szerző(k): Rácz Gergő
01.
26.
13:45
Melyik a legértékesebb márka a világon 2021-ben?

Melyik a legértékesebb márka a világon 2021-ben?

Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.

Szerző(k): Domokos László