Az új MÁV+-alkalmazásban nem érhetők el az úgynevezett okosjegyek, ezért több vasútvonalon is magasabb árat mutat, mint a régi applikáció, így az utasok akár ezer forinttal is többet fizethetnek ugyanazért az útra.
Szerző(k): T. E.Hegyi Zsolt vezérigazgató kiemelte, nem számít, hogy esetleg külső, MÁV-csoporton kívüli okokból következik-e be 20 percet meghaladó késés vagy vasúti kocsi kimaradás, csak az utassérelem számít.
Szerző(k): Kiffer AnnaHegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója szerint a késési biztosításra kevesebbszer volt szükség, mint azt a tavalyi menetrendszerűségi adatok alapján várni lehetett. Mint írta, nagyobb összegre számítottak.
Szerző(k): EconomxFelsővezetéki hiba miatt a Budapest-Hatvan-Miskolc-Sátoraljaújhely vonalon és a Miskolc-Nyíregyháza szakaszon közlekedő vonatok esetében 10-20 perccel hosszabb menetidőkre lehet számítani, mert Miskolc és Nyékládháza között csak egy vágányon haladhatnak a vonatok felsővezeték-szakadás miatt.
Szerző(k): EconomxA közlekedési miniszter közölte, hogy nem műszaki okok, hanem a sofőr váratlan rosszulléte okozta a balesetet. A tárcavezető azt is elárulta, hogy miként tudnak „fájdalomdíjat” igényelni a kárvallottak.
Szerző(k): Gulyás ÁbelOktóber 16-tól egységes lesz a pótdíj összege a fedélzeten és a csekken történő fizetésnél is. Az egységes pótdíjazási gyakorlat „éles” bevezetését minden idők leghosszabb türelmi időszaka és figyelemfelhívó kampánya előzte meg. A MÁV szerint egyre kevesebb a bliccelő – 200 utasból mindössze 1-et érint.
Szerző(k): EconomxLázár János bejelentette, a kormány forrást biztosít több mint 90 motorvonat beszerzésére, miután fürkészeket küldött a világ számos pontjára, hogy begyűjtsék a legjobb ajánlatokat.
Szerző(k): EconomxSzombaton és vasárnap felújítások miatt a Budapest–Hatvan–Miskolc és a Budapest–Újszász–Szolnok vonalon módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok, a napközbeni járatoknál pótlóbuszokkal és átszállásokkal kell számolni.
Szerző(k): T. E.