Napirendre kerül a jövő év elején az állami közszolgáltató cégeknél a fizetések rendezése, így a munkavállalók nagyobb béremelésre számíthatnak 2023-ban, mint a 2021-ben megkötött bérmegállapodás szerinti 5 százalék – tudta meg a Napi.hu. Az érdekképviseletek szerint az inflációt és a minimálbérek emelkedését figyelembe véve kell rendezni a vasutasok, a buszosok, a postások és a víziközművek dolgozóinak fizetését. Úgy tudjuk, a munkáltatók és a kormány is nyitott a megállapodás felülvizsgálatára.
Szerző(k): Nagy KristófA Budapesti Közlekedési Központ (BKK) tájékoztatása szerint szilveszter egész éjszaka járnak majd a metrók, a HÉV-ek és a nagykörúti villamosok, az éjszakai járatok pedig a megszokottnál sűrűbben indulnak.
Szerző(k): Németh TamásMár elérte az ötmillió tonnát a vasúton az egyeskocsi-fuvarozási programban szállított áru mennyisége, ezáltal több százezer tehergépjárműtől mentesült a közút, és 79 ezer tonna szén-dioxiddal kevesebb került a Föld légkörébe – közölte szerdán a MÁV Zrt.
Szerző(k): EconomxAz ukrán-magyar határszakaszon 7858-an léptek be Magyarország területére szerdán, a román-magyar határszakaszon belépők közül pedig 4342-en nyilatkoztak úgy, hogy Ukrajnából érkeztek.
Szerző(k): Gecsei ÁdámA BKV szerint a vezető rosszulléte okozta a hétfő esti villamosbalesetet. Az ügyben megszólalt a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke.
Szerző(k): EconomxAz üzemanyagárak változása miatt most még inkább érdemes a közösségi közlekedést választani, az ingázás nagyjából háromszor annyiba kerül azoknak, akik autóval járnak dolgozni – erre hívta fel a figyelmet a MÁV-Volán csoport vasárnapi közleményében.
Szerző(k): EconomxMert nem fog sikerülni.
Szerző(k): EconomxAz előző tanévben, illetve annak második félévében kiadott érvényesítő matricákkal ellátott diákigazolványokat szerdán még elfogadják a MÁV-START, a Volánbusz és a HÉV járatain. December 1-től már a 2022/2023-as tanévre, vagy annak I. félévére szóló érvényesítő matricákkal ellátott diákigazolványokkal lehet csak utazni.
Szerző(k): EconomxBalesetveszélyt okoz a Déli pályaudvar legendás alagútjánál, hogy amatőr módon nyúltak hozzá a támfal növényzetéhez, aminek következtében előfordulhat, hogy onnan a föld a sínekre omlik.
Szerző(k): Komócsin Sándor