Új, budapesti körzeti frekvenciához jutott a Katolikus Rádió, amely sorra nyeri a közösségi hasznosításra kiírt rádiós pályázatokat, így már a fél országot lefedi. A budapesti Best FM pedig lassan országosan hallható rádió lesz, a szolgáltatója nyert ugyanis - egyedüli indulóként - a Szolnok 102,4 MHz helyi frekvenciára kiírt pályázaton.
Szerző(k): Domokos ErikaLezárult a Digi márciusban indított átvilágítása és szerződéskötési folyamata, melynek eredményeként végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról – tette közzé a tőkepiaci társaság a Budapesti Értéktőzsdén.
Szerző(k): Herman BernadettMagyarország és Csehország is népszerű az amerikai filmgyártók körében, ugyanis a képzett stábok mellett, alacsony munkaköltségekkel és kiváló felszereléssel számolhatnak.
Szerző(k): Tér DiánaÚj szabályt hoztak a tálibok, amelyek tiltják a nők szerepeltetését a tévéjátékokban - írja a BBC.
Szerző(k): Tér DiánaDonald Trump új vállalkozásával megötszörözheti a vagyonát, miközben folyamatosan fenntarthatja a rá irányuló nem kis figyelmet. Egyszer már bejött neki, hogy médiasztárként azonosították a szavazók.
Szerző(k): Komócsin SándorBővíti médiaportfólióját a Progress Media Hungary Kft. - adta hírül a társaság.
Szerző(k): Domokos LászlóA Kaspersky friss jelentése szerint azok a gyerekek, akiknek a szülei rendszeresen használják a digitális eszközöket, több időt töltenek a képernyő előtt. Szakértők szerint a gyerekek digitális jóllétéhez elengedhetetlen a biztonságos és kiegyensúlyozott online időtöltés, valamint hogy egészséges szociális mintákkal találkozzon az otthoni környezetben.
Szerző(k): Nagy MartinKálmán Erika váltja Szabó Lászlót a közel száz lapot kiadó Mediaworks Zrt. élén - jelentette be a tulajdonos Fidesz-közeli alapítvány. Szabót az innovációs miniszter gyógyszerfejlesztési miniszteri biztossá nevezte ki. Szabó volt már nagykövet és külügyi államtitkár is az Orbán-kormányban.
Szerző(k): Domokos ErikaWhitereport-tényadatok szerint a hazai médiavállalatok éves nettó árbevétele (benne a hirdetési, terjesztési és egyéb árbevételekkel) 2020-ban 40 milliárd forinttal csökkent. A felmérés készítői szerint ez nagyobb kiesés, mint amit a 2008-2009-es válság okozott.
Szerző(k): Szabó Dániel