média

06.
09.
07:55
Bolondot csinált magából a román kormány

Bolondot csinált magából a román kormány

Kaotikus kommunikációt folytat a bukaresti kormány a pandémia miatt állítólag hazatelepülő vendégmunkásokról, hogy irtó vonzónak láttassa Romániát.

Szerző(k): Barabás Júlia
06.
02.
14:50
Régiós propagandával javítaná imázsát Kína

Régiós propagandával javítaná imázsát Kína

Hszi Csin-ping kínai elnök szerint az országnak javítania kell azon, ahogyan a globális közönségnek elmondja "történeteit", mivel olyan nemzetközi hangot kíván kialakítani, amely tükrözi a globálisan betöltött státuszát - jelentette a Hszinhua hivatalos hírügynökség.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
01.
14:59
Rákay Philip cége három év alatt 600 milliós osztalékot fizetett

Rákay Philip cége három év alatt 600 milliós osztalékot fizetett

Újabb sikeres évet zárt Rákay Philip 2017 szeptemberében alapított Norton Consulting Zrt.-je: 540 millió forintos árbevétellel és 392 milliós eredménnyel zárt. Adót nem fizetett. A tulajdonos 200 millió forint osztalék kifizetéséről döntött.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
27.
12:13
Íme, a lista: ők a legbefolyásosabb emberek a médiában

Íme, a lista: ők a legbefolyásosabb emberek a médiában

Nem forgatta fel a koronavírus-járvány a befolyásos médiaszereplők listáját. A Marketing&Média kommunikációs szaklap rangsorának élén megőrizte vezető helyét Vidus Gabriella RTL-vezér, akit másodikként szorosan követ Vaszily Miklós TV2-főnök. Általános trend, hogy növekszik a listán a digitális szegmensben dolgozó vezetők száma, valamint csökkent a főszerkesztők befolyása.

Szerző(k): Szász Péter
05.
11.
23:00
Leváltották a román közszolgálati televízió és rádió vezetőségét

Leváltották a román közszolgálati televízió és rádió vezetőségét

Leváltotta kedden a román parlament képviselőháza és szenátusa együttes ülésén a román közszolgálati televízió és rádió vezetőségét, a két intézmény élére hat hónapig érvényes megbízással ideiglenes vezetőket neveztek ki - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
11.
19:25
Az RTL Klub ledobta a bombát, meg is nyerte vele a nézőket

Az RTL Klub ledobta a bombát, meg is nyerte vele a nézőket

Az RTL Klub a múlt héten kezdte el vetíteni a Konyhafőnök című főzős showműsorát, amely nagyon jól kezdett a kereskedelmi célcsoportban. Az első 5 napban átlagosan 258 252 nézőt ültettek le a képernyők elé, ami 18 százalékos közönségarányt jelentett a csatornának - írja elemzésében a Port.hu.

Szerző(k): Szász Péter
05.
11.
09:55
Összefog a kínai állami propaganda és a Fudan Egyetem

Összefog a kínai állami propaganda és a Fudan Egyetem

Teljes stratégiai és együttműködési partneri kapcsolatot alakított a kínai Fudan Egyetem és a China Media Group - jelentette a Kínai Nemzetközi Rádió. A CMG az ország legnagyobb állami médiavállalata, a központi ideológia terjesztője. Az egyetem hamarosan Budapesten is megnyitja kapuit.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
02.
15:48
Borrell: a sajtó szabadsága veszélyben van, az EU támogatja a független médiát

Borrell: a sajtó szabadsága veszélyben van, az EU támogatja a független médiát

Az információhoz jutás jogának érvényesülését, a sajtó szabadságát és függetlenségét, valamint a szólásszabadságot mindenhol elő kell mozdítani és meg kell védeni - mondta Josep Borrell, az Európai Unió kül- és biztonságpolitikai főképviselője a sajtószabadság május 3-i világnapja előtt.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
22.
15:50
Mától a kiadóvállalatoknak és a műsorgyártóknak is mindenről jelenteniük kell

Mától a kiadóvállalatoknak és a műsorgyártóknak is mindenről jelenteniük kell

Egy tegnap megjelent, mától hatályos kormányrendelet alapján immár stratégiai cégnek számítanak a kiadóvállalatok és a műsorgyártó cégek is, így mindenről jelenteniük kell, ami a vállalkozással történik.

Szerző(k): Domokos László
04.
15.
11:07
A járvány híréhséget hozott

A járvány híréhséget hozott

Tavaly a teljes sajtópiaci bevétel 101,569 milliárd forint volt. A print hirdetési szegmens továbbra is komoly tényező, a válság tovább erősítette azt a tendenciát, hogy a printben bíznak meg a legjobban az emberek - derül ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) legfrissebb, Médiatorta 2020 című felméréséből, amely arra is rámutat, hogy a koronavírus okozta válsághelyzet miatt felgyorsult az online tartalmak monetizálása a piacon, aminek köszönhetően az olvasói bevételek is megjelentek a kiadók bevételi struktúrájában.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna