A Magyar Posta Mesehősök témakörben három címletű alkalmi bélyegblokkot bocsát ki a „Süsü, a sárkány” c. bábfilm-sorozatról. A bélyegblokk Weisenburger István grafikusművész tervei szerint az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-ben készült 60 ezer példányban.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA papám, akit a Párt az 1960-as években a Népszabadság élére vezényelt, tehát kívülről került a sajtóba, azt mondta, szerinte az újságírók találják ki a vicceket. Hát, végül is azért fizetik őket, hogy a fonákjukról is lássák a dolgokat. De mi van, ha valamelyikük csak onnan látja?
Szerző(k): Komócsin SándorA Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt - írja az mmonline.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJúlius 1-én a bizonyos munkabérek esetében alkalmazható ekho mértéke 19,5 százalékról 17,5 százalékra csökkent a munkáltató számára. Az adóhatóság közleményben magyarázza el az érintetteknek, hogy ez mit is jelent.
Szerző(k): Szabó DánielJúniusban még árverseny döntött a Heti Válasz hetilap kiadói jogának és online archívumának megszerzéséről, mára viszont alábbhagyott az érdeklődés: ajánlat sem érkezett a felszámolás alatt lévő kiadócég követeléseink, bútorainak, könyveinek és kiadványainak megvásárlására.
Szerző(k): Domokos ErikaTöbb jogszabály is változik 2019. augusztus elsejével. Csütörtöktől már a kutatóintézetei nélkül működik tovább az MTA, változik a médiatörvény és még több automatát kötnek be a NAV-hoz. Ezentúl még könnyebb lesz diákhitelt felvenni és gyűlölet-bűncselekmény protokollt vezet be a magyar rendőrség.
Szerző(k): Domokos LászlóHárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.
Szerző(k): Szabó DánielEladta két éve még piacvezető médiaügynökségi csoportját (Trinity Communications, valamint Young and Partners) az időközben a kormány kegyeltjei közül látványosan kieső Kuna Tibor - számolt be a G7.hu.
Szerző(k): Domokos László