Több mint felével nőtt az előfizetések száma Magyarországon.
Szerző(k): EconomxJúnius 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Helyretették, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.
Szerző(k): Drávucz PéterDiplomások és egyetemet nem végzettek is elmondták a véleményüket arról, hogy érdemes-e felsőfokú végzettséget szerezni: sokan megbánták a döntésüket.
Szerző(k): Fogarasi KittiJelölni kell a mesterséges intelligencia által létrehozott, álhírek terjesztésére alkalmas tartalmakat az Európai Bizottság egyik tagja szerint.
Szerző(k): Varga CsengeTöbb mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta a médiaszolgáltatók adatai alapján.
Szerző(k): Varga CsengeAz egyik legbefolyásosabb brit lapcsoport, a Telegraph Media Group jelenlegi tulajdonosát, a B.UK nevű holdingot a cég legnagyobb hitelezője, a Lloyds bankkonglomerátum csődgondnokság alá helyezte.
Szerző(k): EconomxEgy évközi előrejelzés szerint 3,3 százalékkal bővülhet az idén a globális reklámpiac, a tavalyi 7,9 százalékos bővülés után, a reklámköltések értéke elérheti a 728 milliárd dollárt.
Szerző(k): EconomxNőtt a közérdeklődés az egy év múlva esedékes európai választások iránt, az európaiak kétharmada, 67 százaléka tervez szavazni, míg a legutóbbi, 2018 áprilisában tartott uniós parlamenti választások előtt ez az arány 58 százalék volt - közölte az Európai Parlament felmérésében.
Szerző(k): EconomxMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): Economx