Dél után nem sokkal sikerült elhárítani az OTP-nél a hibát, minden szolgáltatás működik.
Szerző(k): Herman BernadettLeállt az OTP internetbankja. A mobilbankban is vannak fennakadások.
Szerző(k): Herman BernadettA Magyar Nemzeti Bank (MNB) ma publikált határozatában tizenötmillió forintra bírságolta az Erste Bank Hungary Zrt-t. A hitelintézetnek az MNB kötelezése alapján legkésőbb 2021. november közepéig orvosolnia kell az általa elkövetett pénzforgalmi jogszabálysértéseket.
Szerző(k): Herman Bernadett2021. júniusáig több mint kétszer annyi babaváró kölcsönt folyósított a Gránit Bank, mint az előző év hasonló időszakában. A jelentős növekedésben szerepet játszik az online hitelfelvételi folyamat kialakítása, júniusban 100-ból 98-an online kérték a kölcsönt.
Szerző(k): Herman BernadettAz OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új internet- és mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés bevezetése.
Szerző(k): Herman BernadettBő egy hete zárult a Vojvodjanska banka OTP-be való integrációja Szerbiában, ám az integrációt követően mind a két helyi bank ügyfelei arra panaszkodtak, hogy az elektronikus banki szolgáltatások nem működnek. A bank nyugtatja az ügyfeleket: mindenkinek megmaradt a pénze.
Szerző(k): Szabó DánielA vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál. A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta több ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát.
Szerző(k): Nagy MartinA mindennapi bankolás egyre hangsúlyosabb az online térben, amire a járvány csak ráerősített. A nyugdíjasok is vevők rá, ugyanis a K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal. Az anyabanknál, a KBC-nél is hasonló a helyzet, Belgiumban a 80 év felettiek 35 százaléka, a 65-80 évesek között pedig 10-ből 6-an választják az online csatornákat - írja közleményében a K&H Bank az elmúlt év adatairól.
Szerző(k): Szabó DánielA mindennapi bankolás egyre hangsúlyosabb az online térben, amire a járvány csak ráerősített. A nyugdíjasok is vevők rá, ugyanis a K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal. Az anyabanknál, a KBC-nél is hasonló a helyzet, Belgiumban a 80 év felettiek 35 százaléka, a 65-80 évesek között pedig 10-ből 6-an választják az online csatornákat - írja közleményében a bank.
Szerző(k): K. Kiss Gergely