netbank

11.
29.
10:01
Fontos változást jelentett be az OTP, minden ügyfelet érint

Fontos változást jelentett be az OTP, minden ügyfelet érint

Fontos változást hoz a jövő tavasz az OTP Bank mobilbankot használó lakossági ügyfelek számára: 2022. március 1-től a hitelintézet kivezeti a lakossági SmartBank alkalmazást, helyét az új mobilbanki applikáció veszi át.

Szerző(k): Herman Bernadett
11.
15.
12:56
Helyreállt az OTP rendszere, kiderült, mi volt a hiba oka

Helyreállt az OTP rendszere, kiderült, mi volt a hiba oka

Dél után nem sokkal sikerült elhárítani az OTP-nél a hibát, minden szolgáltatás működik.

Szerző(k): Herman Bernadett
11.
15.
09:25
Leállt az OTP rendszere (frissítve)

Leállt az OTP rendszere (frissítve)

Leállt az OTP internetbankja. A mobilbankban is vannak fennakadások.

Szerző(k): Herman Bernadett
07.
14.
12:12
Túl sokszor állt le az Erste rendszere: büntetett az MNB

Túl sokszor állt le az Erste rendszere: büntetett az MNB

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) ma publikált határozatában tizenötmillió forintra bírságolta az Erste Bank Hungary Zrt-t. A hitelintézetnek az MNB kötelezése alapján legkésőbb 2021. november közepéig orvosolnia kell az általa elkövetett pénzforgalmi jogszabálysértéseket.

Szerző(k): Herman Bernadett
07.
08.
10:48
Hirtelen megugrott az igény a babaváróra

Hirtelen megugrott az igény a babaváróra

2021. júniusáig több mint kétszer annyi babaváró kölcsönt folyósított a Gránit Bank, mint az előző év hasonló időszakában. A jelentős növekedésben szerepet játszik az online hitelfelvételi folyamat kialakítása, júniusban 100-ból 98-an online kérték a kölcsönt.

Szerző(k): Herman Bernadett
07.
06.
10:16
Fontos változások lépnek életbe az OTP-nél, minden ügyfél érintett

Fontos változások lépnek életbe az OTP-nél, minden ügyfél érintett

Az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új internet- és mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés bevezetése.

Szerző(k): Herman Bernadett
05.
15.
17:29
Az integráció után elérhetetlen számlákra panaszkodtak a szerbiai OTP-ügyfelek

Az integráció után elérhetetlen számlákra panaszkodtak a szerbiai OTP-ügyfelek

Bő egy hete zárult a Vojvodjanska banka OTP-be való integrációja Szerbiában, ám az integrációt követően mind a két helyi bank ügyfelei arra panaszkodtak, hogy az elektronikus banki szolgáltatások nem működnek. A bank nyugtatja az ügyfeleket: mindenkinek megmaradt a pénze.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
05.
15:14
Látszik az igény az internetes számlanyitásra

Látszik az igény az internetes számlanyitásra

A vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál. A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta több ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát.

Szerző(k): Nagy Martin
03.
14.
10:06
A nyugdíjasok is rákaptak a netbankolásra

A nyugdíjasok is rákaptak a netbankolásra

A mindennapi bankolás egyre hangsúlyosabb az online térben, amire a járvány csak ráerősített. A nyugdíjasok is vevők rá, ugyanis a K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal. Az anyabanknál, a KBC-nél is hasonló a helyzet, Belgiumban a 80 év felettiek 35 százaléka, a 65-80 évesek között pedig 10-ből 6-an választják az online csatornákat - írja közleményében a K&H Bank az elmúlt év adatairól.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
11.
17:29
Jelentős változás a nyugdíjasok bankolásánál, ezt hozta a járvány

Jelentős változás a nyugdíjasok bankolásánál, ezt hozta a járvány

A mindennapi bankolás egyre hangsúlyosabb az online térben, amire a járvány csak ráerősített. A nyugdíjasok is vevők rá, ugyanis a K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal. Az anyabanknál, a KBC-nél is hasonló a helyzet, Belgiumban a 80 év felettiek 35 százaléka, a 65-80 évesek között pedig 10-ből 6-an választják az online csatornákat - írja közleményében a bank.

Szerző(k): K. Kiss Gergely