A jövő sportmédiájában nem az iparági nagykutyák diktálnak majd, hanem a fiatal fogyasztók felé forduló műsorgyártók, és a globális sport legnagyobb személyes márkái.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA tekercsek megbontásakor kiderült, hogy azok mindegyikébe ismert márkajelzésűhöz hasonló (Adidas, Nike, Puma, Lacoste, Hugo Boss, Burberry) szabadidőruhákat tekertek bele.
Szerző(k): Horváth TiborA pocsék bevétel leépítéseket hozott a cégnél, az olimpiára viszont új marketingstratégiával készültek. De kik lesznek a vállalat új világsztár arcai?
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAzt tudjuk, hogy mekkora focista Kylian Mbappé, de politizál, jótékonykodik és olyan kereskedelmi szerződései vannak, mint kevés fiatal futballistának. Megmutatjuk, miért rajong érte a média, és miként vigyáz imidzsére a családi vállalkozásként üzemeltetett menedzsment cég.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaEgyre nagyobb pénzügyi zuhanást produkál a népszerű sportmárka, de már látják, hol lehet a hiba.
Szerző(k): Kiffer Anna2022-ben indított védjegybitorlási pert a Nike ellen az Adidas, amiért az amerikai cég bizonyos ruhái dizájnjánál a márkajelzésükre emlékeztető három csíkot használja.
Szerző(k): Gulyas ÁbelTöbb ezer hamis árutól roskadozott az a kamion, amit Gyulánál állítottak meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei.
Szerző(k): Horváth TiborA Nike Team USA női atlétikai ruházata mindent megmutat és egyenesen szexista – mondták női sportolók, miután az amerikai sportruházati márka bemutatta a nyári olimpiai játékokra szánt ruháit.
Szerző(k): L. K.Az amerikai sportszergyártó abban bízik, hogy a párizsi olimpián reflektorfénybe kerülő csúcskategóriás cipői képesek lesznek fellendíteni a visszaeső eladási számokat.
Szerző(k): Vermes Ádám