A streaming- és videómegosztó platformok megjelenése, valamint a fogyasztói szokások változásai fokozatosan háttérbe szorították azokat a televíziós műsorokat, amelyek a kultúra és műveltség klasszikus fogalomkörébe sorolhatók.
Szerző(k): Horváth TiborJogsértőnek ítélte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a HírTV Sajtóklub című műsorszámát, ahol a Demokrata főszerkesztője igencsak elragadtatta magát.
Szerző(k): EconomxTöbb mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta a médiaszolgáltatók adatai alapján.
Szerző(k): Varga CsengeNaponta átlagosan majdnem négy órát használja a telefonját a 8-15 éves korosztály - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég által készített kutatásból. Az átlagos napi képernyőidő a megkérdezettek körében 9 perc és a közel teljes nap között változott.
Szerző(k): EconomxVáltozik az üzleti távközlési piac, a cégek évről évre kevesebbet költenek távközlési szolgáltatásokra.
Szerző(k): EconomxSzámtalan internetező esett áldozatul a csalóknak az utóbbi egy évben, miközben jellemzően feleslegesnek tartjuk az adatvédelmi tájékoztatók elolvasását. Pedig hasznos lenne.
Szerző(k): Fogarasi KittiA hagyományos rádióhallgatás messze a legnépszerűbb; az online formában is rádiót hallgatók aránya stabilan 40 százalék körül mozog. A világjárvány időszaka viszont markáns nyomot hagyott a médiafogyasztási szokásokon.
Szerző(k): Horváth TiborA filmek helytelen besorolásán túl a korhatárjelölés sem volt megfelelően feltüntetve a műsorkínálatot tartalmazó felületen. A Médiatanács a felmerült jogsértésekről értesíti a holland társhatóságot.
Szerző(k): Horváth TiborA mobilszolgáltatók új díjcsomagokkal variálnak, hogy ne tűnjön annyira fájdalmasnak az áremelés: a négy cég közül három már meglépte a díjkorrekciót 2023 első negyedévében, igaz korántsem egyforma mértékben. Májusban azonban a Digi ügyfelei sem ússzák meg a változást. Lehet, hogy érdemes lesz átnéznie az előfizetését.
Szerző(k): Economx