nmhh

05.
25.
14:27
Itt a döntés: új rádió indul Magyarországon

Itt a döntés: új rádió indul Magyarországon

POP FM néven indul - a korábbi Class FM helyén - az új országos kereskedelmi rádió, miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa egyedüli érvényes pályázóként a Hold Rádiós és Televíziós Reklám Kft.-t állapította meg nyertesnek pályázatán.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
08.
19:00
Váratlan hír a magyar nyugdíjasokról - ön is magára ismer?

Váratlan hír a magyar nyugdíjasokról - ön is magára ismer?

A hatvan éven túliak fele hónapokon belül internet-felhasználó lesz, ha folytatódik a mostani trend. Ugyanis 2016-ról 2017-re hirtelen 33-ról 44 százalékra nőtt azon idősek aránya, akiknél - valamilyen formában - a mindennapok részévé vált a web használata – derül ki egyebek mellett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) távközlési szolgáltatások használatát lakossági körben vizsgáló éves felméréséből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
25.
12:30
Vidéken taroltak a közszolgálati rádiók és Vajnáék

Vidéken taroltak a közszolgálati rádiók és Vajnáék

Közzétette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az első negyedévi rádió hallgatottsági adatokat.

Szerző(k): Szász Péter
04.
20.
14:52
Súlyos dolgot tett a UPC - nézze meg, jár-e Önnek pénz!

Súlyos dolgot tett a UPC - nézze meg, jár-e Önnek pénz!

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbüntette a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft.-t, mivel a szolgáltató közel két hónapon át ellehetetlenítette egy másik szolgáltató elérhetőségét. Az ügyfelek kötbérre lehetnek jogosultak.

Szerző(k): Szász Péter
04.
17.
18:36
Csalók miatt figyelmeztet a hatóság: Ne hívja vissza az ilyen telefonszámokat!

Csalók miatt figyelmeztet a hatóság: Ne hívja vissza az ilyen telefonszámokat!

Sokan kaptak mostanában furcsa, külföldi telefonhívásokat. A tömeges jelenség mögött csalási kísérlet állhat - figyelmeztet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
13.
14:36
Nincs meglepetés: egyszereplős pályázaton dőlhet el az új rádió sorsa

Nincs meglepetés: egyszereplős pályázaton dőlhet el az új rádió sorsa

A bíróság a Médiatanácsnak adott igazat azokban az eljárásokban, amelyekben az Advenio Zrt. kifogásolta rádiós pályázatának alaki hibák miatti kizárását. Így csak Andy Vajna Rádió 1 nevű rádióadója volt ügyvezetőjének cége, a Hold Reklám Kft. maradt versenyben az új országos kereskedelmi rádió frekvenciájáért kiírt pályázaton.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
09.
14:05
Feltöltőkártyás mobilja van? Akkor megint ügyet intézhet!

Feltöltőkártyás mobilja van? Akkor megint ügyet intézhet!

Az előfizetőknek törvényi előírás alapján idén is kötelező az adategyeztetés szolgáltatójukkal, amennyiben előrefizetős sim-kártyát használnak. Ha figyelmen kívül hagyják a szolgáltatóktól idén érkező, erre vonatkozó sms-eket - és így elmulasztják az adategyeztetést -, akkor kártyáikra megszűnhet az előfizetés. Az idei adategyeztetés határideje minden kártyatulajdonos számára más és más, hiszen attól függ, ki mikor kötötte meg a szerződését. Az adategyeztetést a szerződéskötéstől számított fordulónapig kell elvégezni - adta hírül az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Szerző(k): Domokos László
03.
15.
13:44
Döntött a médiatanács egy 144,2 millió forintos támogatásról

Döntött a médiatanács egy 144,2 millió forintos támogatásról

A médiatanács a mecenatúraprogramban összesen 144,2 millió forintot ítélt oda legutóbbi ülésén 29 közéleti, kulturális magazinműsor és hírműsor készítésére - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) csütörtökön az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
08.
11:37
Kinek lesz új országos rádiója? Megakasztották a pályázatot

Kinek lesz új országos rádiója? Megakasztották a pályázatot

A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot, amelyen csak egy pályázót vett nyilvántartásba. Két helyi rádió szerződéshosszabbításáról is döntött a hatóság.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
08.
09:54
Ezt biztos nem tudta az RTL Klub népszerű műsoráról

Ezt biztos nem tudta az RTL Klub népszerű műsoráról

Naponta átlagosan száz termékmegjelenítéssel találkozhatnak a tévénézők az országos kereskedelmi csatornákon - tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavalyi év második felét vizsgáló kutatásából, amelyet legutóbbi ülésén fogadott el az NMHH médiatanácsa.

Szerző(k): Szász Péter