Az amerikai szankciók nem fogják megtörni a Huawei Technologies erejét, és amelyik országnak biztonsági fenntartásai vannak a cég termékeivel kapcsolatban, akkor legjobb, ha nem vásárolják azokat - jelentette ki Zsen Cseng-fej (Ren Zhengfei), a cég elnöke az Associated Press hírügynökségnek adott interjúban, írta az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaAz okostelefonokat 2007-ben divatba hozó Apple csillaga kezd leáldozni a mobilpiacon: a készülékeik hardver szempontjából már évek óta le vannak maradva a konkurenciához képest, és ez már az eladásokon is meglátszik - hívta fel a figyelmet a 24.hu.
Szerző(k): Domokos ErikaA dél-koreai Samsung és a kínai Xiaomi aratott a többi gyártó kárára a második negyedévben a szinte változatlan forgalmú európai okostelefon piacon a Canalys piackutató cég felmérése szerint.
Szerző(k): Szabó DánielA játékkonzol üzletág magas fejlesztési költségei miatt csökkent a Sony forgalma és nyeresége az első pénzügyi negyedévben.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Huawei saját fejlesztésű mobil operációs rendszere a Hongmeng nem okostelefonok, hanem mobil hálózatra kapcsolt ipari és lakossági berendezések számára készül - jelentette ki a Huawei Technologies igazgatótanácsának tagja, első alelnöke Catherine Chen, hangsúlyozva, hogy cége továbbra is az Android operációs rendszert használja majd okostelefonjai rendszerszoftvereként.
Szerző(k): Domokos ErikaElképesztő mértékben eladósodtak a lengyel fiatalok egyszerűen azért, mert nem tudnak ellenállni az okostelefonok vásárlásának. Öt év alatt háromezerszeresére ugrott a tartozásuk.
Szerző(k): Barabás JúliaAz európai mobilpiacon csak a Xiaominak van oka örülni: az Apple az elmúlt öt év legrosszabb eredményét érte el, míg a Huawei annyi szankciót kapott mostanában, hogy eleve nehéz a helyzete.
Szerző(k): Szabó DánielAz első negyedévben 49,6 millió viselhető okoseszközt adtak el világszerte, ez 55,2 százalékos bővülés az egy évvel korábbihoz képest - közölte a Világgazdaság az IDC kutatócégre hivatkozva.
Szerző(k): Szabó DánielAz idén 30 éves Euronics rekordévet zárt tavaly. A magyar tulajdonú vállalat húsz százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el a 2017-es eredményhez képest, ezzel a forgalom átlépte a 74 milliárd forintot. A webshop forgalma megkétszereződött egy év alatt. A GKI Digital adatai alapján ezzel a webáruház már a 12. helyet foglalja el a hazai piacon.
Szerző(k): K. Kiss Gergely